4. 8. 2011.

INTERVJU ZA HELLO 11.1.2011.


bane i kaca Katarina Živković i Branislav Janković kažu da je njihov buran odnos bio bna iskušenju po izlasku sa „Farme“ i otkrivaju da se se tek sada iskreno zavoleli
Iako su mnogi sumnjali u nežne emocije između pobednice trećeg serijala „Farme“, pevačice Katarine Živković i jednog od finalista, manekenaBranislava – Baneta Jankovića, ispostavilo se da su veoma snažne, pa ovaj par po završetku popularnog rijalitija uživa u svojoj vezi. Iako tvrde da se jedno drugome nisu dopali na prvi pogled i da pod drugačijim okolnostima nikada ne bi primetili jedno drugog, priznaju da su se tek po napuštanju imanja u Lisovićima iskreno zaljubili, jer se više nisu plašili da se prepuste svojim osećanjima.
Šta ste pomislili jedno o drugome kada ste se prvi put videli u “Farmi”?
Katarina:
 Mislila sam da je Bane kamerman.
Branislav:
 Nisam znao ko je Katarina Živković iako sam voleo njenu pesmu “Sve što želiš to i dobiješ”, ali nisam znao ko to peva. Da smo se sreli napolju, verovatno se ne bih dopao ni ja njoj ni ona meni, ali nas je izolacija zbližila, tako da smo se najpre upoznali, a onda su se rodile i emocije. To nije bila ljubav na prvi pogled.
Katarina: 
Bane nije moj tip muškarca, jer ne volim momke svetle puti. Međutim, s vremenom je počeo da mi se dopada.

Da li vam je više smetao Banetov odnos sa Natalijom Ibraimov ili sa Jelenom Stožinić?
Koje osobine najviše cenite jedno kod drugog?
Katarina: 
Mislim da je Bane dobar momak, a pored toga je i opušten, iskren, pametan i lep.
Branislav:
 Volim malo luckaste devojke koje vole da popiju, da igraju, da se vesele, i to me je prvo privuklo kod Kaće, naravno dopala mi se i fizički. Na naše zbližavanje, kao što sam rekao, presudnu ulogu imala je izolacija, jer čak i kada smo se svađali, nismo mogli da pobegnemo jedno od drugog, tako da smo se uvek na kraju mirili.
Katarina: U nekim momentima kada mi je trebao nije bio pored mene i to mi je najviše smetalo, a nisam imala ništa protiv Jelene i Natalije.
U kakvim ste sada odnosima sa dve pomenute učesnice?
Branislav:
 U odličnom sam odnosima sa obe i nema razloga da bude drugačije. Čuo sam da je Natalija po izlasku pričala neke stvari koje možda nije trebalo, ali nisam joj ništa zamerio. Upoznao sam i njenog muža Sanija, i mislim da je dobar čovek. Ne pričam to da bih se “oprao”, jer znam da mu je u nekim trenucima zbog mog odnosa sa Natalijom bilo teško, već zato što to iskreno mislim. Vidim da su i on i Natalija zbog tog odnosa profitirali i da su dobro iskoristili stečenu popularnost.
Da li vam je smetao Katarinin odnos sa Bakijem?
Branislav:
 Pošto smo nas dvoje u tom periodu bili drugovi, a onda smo počeli i da se sviđamo jedno drugome, u jednom trenutku mi je zasmetao njen odnos sa njim, jer je Baki govorio da se zaljubio u Kaću iako sam znao da to nije istina. Zbog toga nisam pričao sa njom sedam dana, a jedne večeri kada sam pravio palačinke, nisam joj dao.
Jeste li, inače, ljubomorni?
Branislav:
 Nije to bila ljubomora, jer nisam ljubomoran tip, niti posesivan tako sam odreagovao jer sam znao da Baki nije iskren sa njom.
Hoćete li tužiti Bakija kao što ste najavili kada ste sedam dana proveli van imanja?
Katarina: 
Predomislila sam se, jer je on rekao da nisam devojka sa kojom je spavao i da nijednog trenutka nije spomenuo moje ime, već je tako izmontirano.
Više puta ste izjavili da ste pre ulaska u rijaliti-šou otpočeli jednu vezu, šta se desilo s tim?
Kako vašim najbližima izgleda vaš boravak na imanju u Lisovićima i da li su vam nešto zamerili?
Katarina:
 Moji su prezadovoljni, naročito zbog toga što sam ostala dosledna sebi i što nisam reagovala na mnoge provokacije. Samim tim što sam pobedila, njima je to velika satisfakcija.
Branislav:
 Ne bih voleo da uzimam za primer svoje bližnje, jer su oni uvek zadovoljni. Međutim, najdraže mi je to što od običnih ljudi primam mnoge pohvale, a cilj mi je bio da na “Farmi” predstavim sebe kao gradskog momka, dobro vaspitanog i kulturnog, i mislim da sam uspeo u tome. Smatram da je veliki uspeh biti među šest superfinalista, to mi je velika satisfakcija. Pogotovo je Katarinin uspeh veliki, jer je na kraju i pobedila. Ovih dana mnogi osporavaju njeno prvo mesto i govore kako nije zasluženo, ali ja moram da skrenem pažnju javnosti i da kažem da ona nije odbila nijedan zadatak i da je radila mnoge poslove, ali se nije kao ostali hvalila onim što je uradila. Uostalom to nije rijaliti šou u kome pobeđuje onaj ko najviše radi.
Katarina:
 Kada nešto uradim, time se ne hvalim i ne pridajem mu značaj. Nisam želela da se predstavim kao vrednica, to mi nije bio prioritet.
Branislav: Sada je već poznato da sam sa glumicom Marijom Petronijević pet dana pre ulaska u “Farmu” otpočeo jedan lep odnos i taj lep osećaj je ostao. Nisam nijednog trenutka rekao da me ona čeka, ali sam više puta spomenuo da ne znam šta će biti s nama, možda ne baš na najmudriji način. Po završetku rijalitija nas dvoje smo se čuli telefonom i popričali o svemu, drago mi je da nije ljuta. Ona je u međuvremenu nastavila svoj život, ima dečka i između nas neće biti ništa.
Kako ste se osećali dok je Bane pričao o glumici koja ga možda čeka napolju?
Katarina:
 Mislim da njemu nije trebalo da bude bitno da li se ona naljutila na njega, već da li ću se ja naljutiti u tom trenutku, ali, naravno, nije razmišljao o tome. Kod mene je proradila sujeta, jer sam smatrala da iz poštovanja prema meni ne treba da priča o tome iako je bio iskren. Osećala sam se bezveze, ali sve je to prošlo, ostavila sam ružne uspomene iza sebe.
Poslednji put kada je pomenuo Mariju, niste pričali sa njim čak nekoliko dana.
Katarina:
 Naljutila sam se, jer je to bio drugi put da je pominje, iako sam mu već pre toga skrenula pažnju da to nije u redu. Bila sam vrlo ljuta, jer ako ja mogu da vodim računa o njegovim osećanjima i ne govorim stvari koje bi njega mogle da povrede, onda bi i on trebalo da ima obzira prema meni.
Branislav:
 Spomenuo sam Mariju posle mesec dana, a u tom periodu nisam imao ništa s Kaćom. Tako da je ona od početka znala da ja imam nekog napolju, ali, naravno, priznajem grešku i sada shvatam da nije trebalo da pričam o tome.
Mnogi komentarišu da ste sa Kaćom nastavili vezu zbog sto hiljada evra koje je osvojila.
Branislav:
 To je čista glupost, jer ja od tih para nemam ništa.
Katarina: 
Ljudima koji to misle želim da poručim da ćemo Bane i ja taj novac trošiti zajedno.
Kako planirate da potrošite osvojenu sumu?
Katarina: 
Planiram da snimim CD i kupim sebi automobil i stan.
Izjavili ste da ćete možda ugraditi i silikone?
Katarina:
 Ne, to je bila šala. Zadovoljna sam svojim grudima, a i Bane je to potvrdio.
Kakvi su vaši poslovni planovi?
Branislav:
 Očekujem mnoge ponude za reklame i uopšte za ostale poslove vezane za manekenstvo, a osim toga sa vlasnikom „OBN“ televizije u Sarajevu planiram da pokrenem agenciju koja će raditi sve marketinške poslove tog kanala. Ideja za taj posao nastala je još pre mog učešća u “Farmi”, tako da ću ubuduće živeti na relaciji Beograd-Sarajevo.
Hoćete li odlaziti sa Banetom u Bosnu?
Katarina:
 Naravno, i ja tamo imam dosta posla tako da ćemo putovati zajedno.
Branislav:
 Upravo pokušavam da ugovorim Kaći gostovanje sredinom januara, tako da ćemo, nadam se, uskoro prvi put tamo otići zajedno.
Da li ste pričali sa Sašom Popovićem o daljim planovima za vašu karijeru?
Katarina:
 Kada sam izašla sa “Farme”, pričala sam s njim, ali vrlo kratko tako da je samo uspeo da mi kaže da je veoma zadovoljan mojim učešćem. Nismo razgovarali o mojoj karijeri, ali pretpostavljam da se slaže sa mnom da bi sada trebalo da snimim svoj prvi CD.
Branislav:
 I ja očekujem da sa Kaćom snimim jednu duetsku pesmu.
Koliko se vaš odnos promenio od kada ste napustili imanje u Lisovićima?
Branislav:
 Naš odnos se mnogo promenio, i to nabolje. Iskreno, iznenađen sam koliko sada sve lepo funkcioniše i koliko smo iskreniji.
Katarina:
 Meni je mnogo drago što sada mogu da mu kažem šta hoću, jer sam na imanju često morala da upotrebim ruku kako kamere ne bi zabeležile neku moju ružnu reč, ali sada to mogu da kažem glasno.
Iako ste mlada devojka, dosta ste bili otvoreni prema Banetu i nijednog trenutka se niste ustezali da pokažete svoja osećanja. Da li ste takvi u svim vezama?
Katarina:
 I sama sam se iznenadila, jer sam, inače, potpuno drugačija. Međutim, izolacija je učinila svoje. Napolju, kada ne mogu verbalno da rešim problem sa nekim momkom, uvek se okrenem i odem, a na “Farmi” nisam imala gde da odem i zato smo se uvek posle svađa i mirili.
Vi ste bili zatvoreniji.
Branislav:
 Već sam rekao da sam prošao jedan rijaliti i da imam iskustva. Meni je bilo najbitnije da ona i ja sa imanja izađemo prvo kao prijatelji i ljudi koji mogu da popiju kafu zajedno u svakom trenutku. Nas dvoje se tek sada upoznajemo i razvijaju se prave emocije. Zbog toga nisam tamo hteo mnogo da se dajem i da pričam.
Jeste li već isplanirali kako ćete proslaviti srpsku Novu godinu?
Katarina: 
Mislim da ću raditi te večeri, kao što sam radila i za Božić.
Branislav:
 Nadam se da će me Kaća pozvati da slavimo zajedno.

Izvor: Hello
Novinar: Ivana Nikolić
Foto: Andreja Damnjanović









Нема коментара:

Постави коментар