4. 8. 2011.

BOŽIĆNI INTERVJU - KURIR 6.1.2011.


Pobednica rijalitija “Farma” nastupa u Beču 6. i 7. januara. Želela je da s roditeljima obeleži hrišćanski praznik, ali pobednica „Farme“ Katarina Živković će u to vreme ipak biti stotinama kilometara dalje. S mikrofonom u ruci.
Gde ćeš proslaviti Božić?
- Mnogo sam želela da, posle tri meseca razdvojenosti od porodice, Božić provedem s najbližima. Međutim, moji planovi su pali u vodu, jer ću Božić provesti radno u Beču. Ipak, kako kaže naš narod – valja nešto raditi na taj dan, pa će cela godina biti dobra.
Pobednica si „Farme“, ali si proglašena i za najlenju farmerku. Kako bi se snašla u pripremi božićne trpeze?
- Fenomenalno! Nisam se ja samo šminkala tamo! Od mešenja hleba do sitnih kolača, sve bih umela da spremim. Samo, sada bi se sve to lepo peklo u električnom šporetu, a ne „smederevcu“.
Sabrala si utiske nakon finala rijalitija?
- Jao, tek sad sam malo došla sebi, mada i dalje ne verujem šta mi se desilo. Od toliko farmera ja da budem prva?! Stvarno mi imponuje, ali i dalje ne znam šta me snađe.
 Izvor: Kurir










Нема коментара:

Постави коментар