5. 8. 2011.

GRAND REVIJA - U TRENDU

VRELA KRV - VREO STIL

Atraktivna pevačica otkriva da je jedini način da uvek budete u žiži interesovanja ako ste ispunjena i zadovoljna osoba, tako onda delujete i na okolinu.

GARDEROBA

Volim sama da iskombinujem nešto u čemu se, pre svega, osećam komotno. Mada, imam stilistkinju Tijanu Todorović, kojoj verujem i sviđa mi se kako ona radi. Nastojim da budem autentična i uglavnom šijem haljine i neke kompletiće po svojoj meri. Pokušala sam da sašijem neke haljine koje sam videla u časopisima, ali se u nekoliko navrata ispostavilo da to meni ne stoji dobro ili da u tome, naprosto, to nisam ja. Razdvajam scensku od garderobe koju nosim privatno. Ali moram da budem ful sređena kud god da krenem, jer me ljudi prepoznaju. Trudim se da budem jedinstvena, da ne kopiram nikoga. Nekome se dopadam, nekome ne - ali to sam ja.


DETALJI

Nekada su ti modni dodaci mnogo bitniji od celokupne dnevne kombinacije. Mada ne stavljam uvek akcente na detalje. Sve zavisi od toga za koju se odevnu kombinaciju opredelim i šta tačno želim da istaknem. Privatno dopuštam sebi da šljaštim! Ali, kada je scena u pitanju, tu je moja stilistkinja koja mi pomaže da nađem pravu meru. Ističem ili garderobu ili nakit. Nisam od onih koji misle da je efektno samo ono što je skupo. Na sceni i te kako može da se istakne i neki krupan, a jeftiniji detalj, prosto se dobro slika i tu nema priče! Najviše volim velike minđuse, one bi se mogle nazvati nekim mojim modnim fetišom.

KOSA

Dugo sam tražila adekvatnu boju i dužinu i mogu reći da sam se u ovoj boji konačno pronašla.To je nijansa koja meni najbolje pristaje i neću je menjati. Rešila sam da više ne eksperimentišem sa svojom kosom, sada ću pre da eksperimentišem sa frizerima, pa ću da menjam njih umesto da menjam frizuru(smeh). Boju više ne diram, što se tiče kolora, to je to!

NOKTI

Zbog obima posla, u poslednje vreme ne stižem često da odem do salona i da sredim nokte, pa se uglavnom zbog toga odlučujem na neke trajnije varijante. Iako mnogo volim dugačke nokte, oni su zahtevniji za održavanje i češće morate da odlazite na korekcije, pa sam se ipak odlučila za kraće. Stavila sam samo gel preko svojih noktiju, pa tako mogu mnogo duže da mi traju, a da i dalje izgledaju prirodno i lepo. Trudim se da živim zdravo, mislim na kvalitet sna i ishrane, jer kad vodiš zdrav život, onda će ti i kosa i nokti i koža biti kvalitetniji.

TRENDI PREPORUKA

Nema univerzalnog trika. Svako treba da izvuče neki svoj adut. Meni je najvaznije da, kad se pogledam u ogledalo, sama sebi budem lepa i u trendu, pa ću samim tim i pred drugima pre ostaviti takav utisak. Kada sam ispunjena i zadovoljna sobom, tako delujem i na okolinu.

Pise: Miljana Vojvodić

Нема коментара:

Постави коментар