5. 8. 2011.

INTERVJU ZA "MAGIČNU ZONU" - MAJ 2011.

SVETA PETKA ME ŠTITI OD ZLA!

U novčaniku stalno nosim ikonicu svetiteljke i često joj se obraćam, ne samo da bih je zamolila za nešto, već i da bih se zahvalila na tome što čini za mene”, kaže mlada pevačica

Iako veoma mlada, atraktivna pevačica Katarina Živković može da se pohvali velikom popularnošću.
Ipak, dvadsetdvogodišnja učesnica takmičenja “Zvezde Granda” i pobednica trećeg serijala rijalitija “Farma” ne leži na lovorikama već vredno radi: njen novi singl pod nazivom “Ko me zna” postao je veliki hit, a poziva za nastupe ima sve više.

Uprkos velikoj zauzetosti, Kaća se ljubazno odazvala pozivu da govori za “Magičnu zonu”.


* Rođeni ste u znaku emotivnog Raka, sigurno vam nije lako da se borite za svoje mesto na estradi, gde, kao što se zna, vladaju surova pravila.Dobro prikrivam emocije i veoma sam stidljiva što baš i nije dobro za posao kojim se bavim.
Međutim, mislim da mi je tu u pomoć priskočio moj podznak – Lav, koji mi daje snagu da istrajem i ostvarim svoje ciljeve. Kažu da su Rakovi osetljive dušice i da mnogo plaču. Na svu sreću, umem da kontrolišem suze, a kada se zaista rasplačem, onda je to znak da se osećam sasvim bespomoćno.

* Verujete li u astrologiju? Da li vam je neko tumačio natalnu kartu?
Nažalost nije, a nisam ni bila preterano zainetersovana za to. Volim da pročitam horoskop u novinama, ali više onako zabave radi.
Međutim, kad bolje razmislim, možda ne bi bilo loše pogledati u natalnoj karti neke dobre ili loše periode za posao. Kada je reč o ljubavi, mislim da je u tom slučaju najbolje osloniti se na srce.

* Da li vam je teško pala izolacija na “Farmi”?
Najviše mi je nedostajala porodica jer su oni moja podrška, utočište i snaga. Kao i mnogim mojim kolegama, boravak u izolaciji bio je svojsvrstan test, ali eto, Bogu hvala, uspela sam. Nisam sigurna da bih ikad više pristala na učešće u rijalitiju, ali kako narod kaže: “Nikad ne reci nikad”.

* Šta mislite da li vam je sudbina naklonjena?
Ne verujem u priču da nam je životni put zapisan negde u zvezdama, sigurna sam da je svako od nas kovač svoje sreće. Kada mi se dese neke loše stvari u životu, umem da kažem sebi “ko zna zašto je to dobro”, ali na taj način se tešim dok ne stanem na noge. Ubeđena sam da samo sopstvene odluke trasiraju životni put.

* Jednom prilikom izjavili ste da ste još kao devojčica maštali o tome da postanete slavni.
Oduvek sam volela da pevam i još kako sasvim mala znala sam da će to jednog dana postati moj poziv. Čitala sam o životu estradnih ličnosti, pratila njihovu karijeru, stajling, pevušila pesme… Divila sam se velikim zvezdama, ali nikada ih nisam kopirala jer volim da budem svoja i originalna.

* Mnoge zvezde spremne su da zbog karijere žrtvuju brak i porodicu. Da li biste se odrekli svega toga zarad veće popularnosti?
Po meni je to čista glupost. Gde piše da udata žena i majka ne može da ostvari uspešnu karijeru? Smatram da čak ima i veće šanse za uspeh jer je ispunjena i zrači posebnom harizmom.

* Šta za vas znače snovi?
Sanjam uglavnom lepe, živopisne snove, a neki od njih ponekad se i ostvare. Ne umem da tumačim snove, znam samo ponešto: čista voda znači radost, a ako sanjam da sam se ošišala, uskoro ću se rešiti nekog tereta…

* Jeste li sujeverni?
Ne bih rekla. Ako treba nekud da putujem, a nešto mi govori da ne smem idem, malo zastanem, razmislim, a onda sama sebe ubedim da nema razloga za paniku. Na svu sreću, sve se uvek dobro završi.

* U šta verujete?
Jedino u Boga. U novčaniku stalno nosim ikonicu svetiteljke i često joj se obraćam, ne samo da bih je zamolila za nešto, već i da bih se zahvalila na tome što čini za mene.

* Oslanjate li se na intuiciju?
Da, naročito kada je u pitanju izbor pesama. Već na prvo slušanje mogu da ocenim da li će nešto postati hit. Ne volim kada me drugi ubeđuju u suprotno, jer se uvek ispostavi da sam u pravu. Mislim da intiuciju ne treba zanemarivati jer nas ona na neki način čuva od loših stvari.
Kada je reč o ljudima, vrlo sam obazriva. Ne puštam nikoga u svoje okruženje dok se ne uverim da je reč o dobroj osobi. Prijateljstvo se stiče vremenom i poverenjem. Loše ljude najlakše je uloviti na sitnicama i to ne treba nikako zanemarivati. Danas- sutra, te sitnice postaju krupne stvari koje mogu da koštaju živaca.

* Šta mislite o alternativnoj medicini?
Mislim da je to sjajna stvar jer lekovi iz prirode nemaju štetnih dejstava. Ali poznato je da takvo lečenje duže traje. Ne mogu sebi da dozvolim luksuz da se razbolim, veliki sam radoholik, pa često posežem za jačim medikamentima da bih ojačala imunitet ili izlečila prehladu, grip.
Kada je u pitanju nega, prioritet dajem prirodnim preparatima, razim maskama. Još uvek sam mlada i ne trebaju mi bogzna kakvi radikalni tretmani. Ne kažem da ih neću isprobati, ali to će se desiti za dvadesetak i više godina.

* Iako ste još uvek mladi, ostvarili ste zavidan uspeh. Da li ste srećna žena?
Punog srca mogu da kažem da sam zaista srećna, jer sam ispunjena u svakom pogledu: radim posao koji volim, imam divnog dečka, podršku i ljubav prodice, mnogo prijatelja… Iako sam otišla iz svog rodnog Leskovca, prijatelje iz detinjstva nisam zaboravila. Družim se sa njima kad god mi to obaveze dozvoljavaju jer prijateljstvo nema cenu.

* Plaše li vas priče o crnoj magiji ili kletvama?
Ne razmišljam mnogo o tome. Verovatno tu ima nečega, međutim, lakše mi je da ne verujem u takve stvari nego da se udubljujem u njih. Znam da mnogi veruju u magiju, ali mislim da su to slabe ličnosti koje u tome traže opravdanje za svoje neuspehe. Kao i magija, i kletve su deo našeg folklora, međutim, mislim da je čoveku lakše kada se ne opterećuje time.

Нема коментара:

Постави коментар