4. 8. 2011.

KURIR Stars INTERVJU 6.4.2011.


Da li su raskidi, pomirenja i prevare u životu Katarine Živković i Baneta Jankovića stvarni, ili je i to samo marketinški trik?
Kurir STARS je pokušao da pronikne u suštinu i istinu sazna od pobednice "Farme" lično, ali je ona na sve načine izbegavala odgovore o dečku s kojim se zbližila tokom rijalitija.Da li su raskinuli, ili su ipak u ljubavi, čini se da ne zna ni ona sama.
Izjavila si da više nisi sa Banetom, a on je već sledećeg dana rekao da ste u "slobodnoj vezi". Šta je zapravo tačno?
- Ne želim da pričam o svom privatnom životu.Rešila sam da stavim tačku na to.Uvidela sam da se mnogo više piše o nama nego o mojoj karijeri.Mlada sam, mnogi ljudi su prošli kroz moj život i proći će, tako da ne želim da im posvetim pažnju u novinama.Od sada pričam o karijeri.

Pa dobro, jeste li zajedno ili ne?
- Zamara me ta priča.Nije ni bitno.Što me ne pitaš nešto o mojoj karijeri?
Zato što ljude zanimate vi kao par
- Ja ništa ne krijem, ne krijem svoju vezu, ali ne želim da pričam o svom ljubavnom životu.Stavljam tačku na sve spekulacije.Posvećena sam poslu.Spremam nove pesme,snimam demo verzije.
Zašto si tako naprasno odlučila da ne pričaš o vezi sa Banetom?
- Primetila sam da su počeli da me predstavljaju kao neku jadnicu,ali nikako ne mogu da se osetim tako.Presrećna sam,uspešna, emotivno ispunjena.
Jeli istina da ti je pukao film zato što Bane živi na tvoj račun?Kažu da je u velikim dugovima, da mu posao nikako ne ide.
- Da li ti ličim na osobu koja će nekog da finansira?Ne želim da komentarišem ni njega, ni njegove poslove.
Nekada su te ljudi gledali kao sponzorušu, a danas kao sponzora.Koja ti uloga više prija?
- Uvek sam se slatko smejala pričama da sam iz koristi u vezi sa moćnim muškarcima.Moji prijatelji, menadžeri i saradnici znaju da sam se za sve u životu izborila sama.Nije mi pomogao nijedan muškarac.Nisam sponzoruša, kao što se nekada pisalo, niti sada bilo koga sponzorišem.Ne prija mi nijedna uloga.
Je li teško biti tvoj dečko?
- Biti dečko Katarine Živković je velika satisfakcija!
Mnogo tvojih kolega se žali da posao baš i ne cveta?
- Ne razumem zašto se žale. Posao nam fantastično ide.Zapravo, meni se nijedan kolega nije žalio, ali to je možda samo zato što se ne družim sa njima.
Zašto se ne družiš?Uobrazila si se?
- Trudim se da izbegavam estradu.Nemam o čemu da pričam sa njima, uglavnom vrte iste teme.
Pa lako je tebi, neke tvoje kolege jedva čekaju da vam isplate honorar za učešće u "Farmi" jer nemaju posla.
- Svi jedva čekamo da dobijemo novac.Verujem da će nam ga uskoro isplatiti, jer znam da je Pink ozbiljna kuća i da će ispoštovati dogovor.Zadovoljna sam i finansijskim stanjem, i emotivnim životom, i odnosima sa prijateljima.
Misliš li da ti zavide kad ti tako cvetaju ruže?
- Zavist postoji!Ja nikome ne zavidim, a dobro je dok meni zavide, jer to znači da napredujem.
Nego, znaš li da Marjan Ristićević još misli da si nepravedno pobedila.Zvali smo ga za prvi april i rekli mu da su poništili tvoju pobedu.Baš se obradovao...
- Je l me zezaš?Ekstra!Ma, ja sam pravična osoba.Ako je njemu nepravda načinjena i ako je zaista imao više glasova, pa je Željko Mitrović odlučio da mu da nagradu, ja sam za.Pravda uvek izađe na videlo.Ovim putem čestitam Marjanu Ristićeviću(smeh).
Je li tačno da si nalupala obožavaoca na nastupu?
- Malo je preuveličano, ali sam u suštini takva.Ne volim navalentne muškarce, zgrozim se kad mi neko pošalje piće za sto.U suštini, sa mnom može sve na finjaka, mogu i da popričam s ljudima, ali ne više od toga.On je bio navalentan, i ja sam odreagovala tako kako sam odreagovala.
Kako publika reaguje na tvoj novi singl "Ko me zna"?
- Moja pesma zaista postaje hit.Stalno mi je traže na nastupima i svi je znaju napamet.Što je najbitnije, prošla je dobro i kod ženske i kod muške populacije.Ima i veliki broj pregleda na YouTube-u.Moram da priznam da je pesma autobiografska, pa ju je zato i narod tako brzo prihvatio.

Podigli su optužnicu protiv Cece Ražnatović.Šta misliš o tome?
- Cenim je kao pevačicu, profesionalca, i njene pesme su mi omiljene.Žao mi je što se našla u takvoj situaciji, nisam ravnodušna, ali se nadam da će se izboriti sa problemima koji su je snasli.
Šta misliš o tome što će se povući sa estrade?
- Njene pesme će živeti i mnogo, mnogo godina posle nje.Sutra da se povuče, da ode iz zemlje i da je niko nikad ne vidi, ona će uvek biti prisutna na javnoj sceni.

Нема коментара:

Постави коментар