24. 10. 2012.

Kaća & Milena: Tako slične a tako različite, Svet 22.10.2012.


Obe su mlade i atraktivne.Obe su takmicenje pocele u takmicenju Zvezde Granda,a postale uspesne nakon ucesca u rijalitiju Farma.I obe su sada velike muzicke zvezde.Katarina Zivkovic i Milena Ceranic pozirale su zajednoza magazin Svet sa eljom da pokazu kako medju njima nema sujete i ljubomore,uprkos cinjenici da su jedn adrugoj velika konkurencija.Iako potpuno razlicite,savrseno se slazu i jedna drugu obasipaju komplimentima,sto je na sceni zaista prava retkost.Njihova lica na naslovnoj strani znace zagarantovanu prodaju bilo kog casopisa,a price o njihovom burnom ljubavnom zivotu citalacka publika prati sa uzivanjem.U iskrenom i vise nego zanimljivom razgovoru,Katarina i Milena govore o popularnosti,iznose svoje stavove o ljubavi i otkrivaju koliko je tesko ziveti pod konstantnom lupom javnosti.

Koliko se dobro poznajete i kakvo misljenje imate jedna o drugoj?
Milena:Nismo preterano bliske,ali smo u odlicnim odnosima.Katarina je veoma vredna devojka,koja mnogo radi na sebi,sto je i te kako primetno.Dopada mi se njen novi imidz,prvenstveno boja kose.Mislim da sada izgleda bolje nego ikad.Takodje,evidentno je da je sazrela i da se karijeri ozbiljno posvetila.
Katarina:To sto smo pristale da se fotografisemo zajedno dovoljno govori u kakvim smo odnosima.O Mileni imam izuzetno visoko misljenje.Veoma je duhovita,prodorna i zanimljiva.Kod nje mi se najvise dopada to sto se na specifican nacin izdvaja od ostalih koleginica,ali i to sto je bez dlake na jeziku.

Postoji li nesto sto biste drugacije radile da ste na mestu one druge?
Katarina:Ne bih ja tu nista dirala.(smeh)Pesme koje snima su fenomenalne,sve su veliki hitovi.Po temperamentu smo potpuno razlicite,sto je odlicno jer bi bilo dosadno da smo svi isti.
Milena:Nikada nisam razmisljala na taj nacin jer se ne bavim tudjim zivotima,sto svima od srca preporucujem.Smatram da je u tome tajna spokojnog zivota.


Vas dve ste gotovo svake nedelje na naslovnim stranama.Otkud toliko interesovanje medija i citalaca za vas privatni zivot?
Milena:I sama trazim odgovor na to pitanje,ali drago mi je sto je tako.Verujem da je to neki vid bekstva od stvarnosti i da ljudi na otvoreno vreme uspevaju da ne razmisljaju o sopstvenim problemima dok na kafi sa prijateljima komentarisu ko je moj decko ili decko neke moje koleginice.sve sto uradim nailazi na mnogo komentara,pa makar to bila i boja kose.I ne samo ja,nego i Katarina i druge javne licnosti.Vise se polemise o pevacicama nego o nekim znatno bitnijim stvarima u zemlji.
Katarina:Interesovanje medija izuzetno mi prija i verujem da svako ko kaze drugacije nije potpuno iskren.Sto se mene tice,sve je pocelo nakon Farme.Ljudi su tada obratili paznju na mene i na moj rad.

Rezirate li same skandale ili se sve desava spontano?
Katarina:Nikada nisam izmisljala skandale,ali rado saradjujem sa novinarima,cak i onima iz tabloida,tako da imam uvid u sve sto ce se pojaviti o meni.Naravno desavalo se da procitam neku izjavu koju nikad nisam dala.ali na to ne obracam paznju.N a vreme sam shvatila da je svakog cuda tri dana dosta i da je laz najbolje pustiti da sama izbledi.Nikako se ne treba baviti demantovanjem.
Milena:Skandal koji bih ja napravila u nameri da ga isprate svi mediji bio bi ogroman i bas zato sam sigurna da mi prijatelji ne bi dozvolili da to ucinim.Ne bih se nikad moralno srozala,slikala gola...To mi je degutantno.Rdaije bih neke ljude postavila na svoje mesto.One koji zele da steknu slavu na konto mog imena.

Da mozete da vratite vreme sta biste drugacije uardile?
Milena:O meni se svasta pisalo,predstavljan sam onakva kakva nisam...Krivo mi je sto citaoci to preozbiljno shvataju.Sebi definitivno ne bih dozvolila da javno radim neke stvari koje sam radila.Privatnost je nesto sto treba da se cuva,a to nisam bas uvek umela.Medjutim,vremenom sam to naucila,i zato vise ne govorim o mojoj intimi,bilo da se radi o emotivnom statusu,zdravlju ili necem trecem.Nravno,uvek cu jasno iznositi svoje misljenje,koje se verovatno mnogima nece dopadati,ali to me ni do sada nije sprecavalo.
Katarina:Lako podnosim novinske natpise i nemam problema sa tim.Nerviram se kada izvlace iz konteksta moje izjave i stavljaju bombasticne naslove,a li cak ni to ne moze da pokvari moj mir.

Milena,vazite za izuzetno kontroverznu licnost.Prija li vam takav imidz?
Milena:Iskrena da budem,prija mi.Cinjenica je da sumediji veoma bitan faktor u sou-biznisu.Nekad je bilo sasvim drugacije,bilo je nevazno da li ce se osoba koja se bavi pevanjem pojaviti u novinama.Danas svako moze da postane popularan,ali je pitanje koliko ce to trajati.Ako vase egzistiranje ne pociva na kvalitetu,uzalud je pojavljivati se u tabloidima.

Mnogo se priča o vašem burnom temperamentu. Navodno, u stanju ste da se i fizički obračunate ukoliko vas neko ugrozi.....
Milena: Tukla sam se samo u osnovnoj školi i mislim da kao deca svi prolazimo kroz tu fazu.Istina je da sam temperamentna,ali pre svega civilizovana i lepo vaspitana devojka,koja sebi takve stvari ne dozvoljava. Takodje,smatram da verbalno mogu da nadvladam i najvećeg protivnika,a poznato je da su reči često bolnije od udaraca.

Na koji način se borite sa konkurencijom i mladim pevačicama koje iz godine u godinu u velikom broju pristižu iz muzičke radionice Saše Popovića?
 Katarina: Konkurenciju sam imala samo u jednoj devojci,ali ona već dugo nije deo Grand produkcije.Reč je o Mileni Ćeranić,naravno.(smeh) Šalu na stranu,bavim se isključivo i samo sobom i trudim se da svoj posao radim što je moguće bolje i kvalitetnije.Zaista ne razmiščjam o drugima.
Milena: Daleko od toga da od Zvezda Granda ne mogu da dodjem na red,da me ugrožavaju...Takvu izjavu može dati samo neko ko je potpuno nesiguran u sebe i svoje kvalitete. Poznato je da nikad nisam imala problem sa samopouzdanjem.

Milena,nedostaje li vam bivša izdavačka kuća?
 Milena: Ne,jer sam mnogo uspešnija otkad nisam pod njenim olriljem.

U poslednjih nekoliko dana pisalo se o vašim venčanjima.Milena ga je navodno zakazala,dok Katarina svoje odložila.Šta je zaista istina?
 Milena: Iskreno se nadam da ću se jednog dana udati.Svaka devojka mašta o tome da bude pored čoveka kog voli.Konkretnije od ovog zaista ne mogu da vam odgovorim.
Karatina: Moj verenik i ja započeli smo vezu pred kamerama i navikli smo se na to da znaju sve o nama i pre nas(smeh).Poručila bih onima koji brinu za našu ljubav da je sve u najboljem redu.Nisam rekla da venčanja neće biri,već da smo trenutno posvećeni obavezama i da jos uvek ne razmišljamo o ozvaničenju veze.

Ima li istine u pričama da se muškarči plaše uspešnih i samostalnih žena?
Milena: O toj temi formirala sam mišljenje na osnovu tudjih iskustava.Muškarci se opredeljuju izmedju onoga što vole i čemu teže,i onoga sa čime će jednostavnije živeti.Kukavice biraju ono drugo - žene koje vremenom pretvore mšinu za radjanje dece. To je strašno,a uverena sam i da takve žene odgajaju razmaženu decu her nemaju nikakvu drugu obavezu osim staranja o njima. Za svaku pripadnicu lepšeg pola važno je da bude samostalna i jaka,a ako je kao takvu ne vole,onda je ne zaslužuju.
Katarina: Slažem se sa Milenom.Muškarci koji pored sebe ne žele da imaju stabilnu ličnost,nezavisnu ženu koja može sama da se stara o sebi,nisu pravi muškarci.Oni imaju manjak samopouzdanja.Kada je muškarac zaljubljen u ženu,on apsolutno ne gleda ni čime se ona bavi ni koliko je uspešna.

Da li je teško održati ljubavnu vezu ukoliko ste konstantno pod lupom janosti?
 Katarina: Nije teško,ali je drugačije.Ne možeš potpuno da se opustiš i da radiš neke stvari koje bi radio da si anoniman.Ako je ona velika i snažna,potpuno su nevažne sve druge okolnosti.Ja sam od onih žena koje ne mogu same da prolaze kroz život i ljubav mi je važna.

Milena je nedavno izjavila da bi oprostila prevaru,što je naišlo na burne reakcije njenih obožavateljki.Katarina,kakav je vaš stav o tome?
 Katarina: Nikad i ni pod kojim uslovima ne bih oprostila prevaru.Ne postoji bezazlena prevara,niti razlika izmedju neverstva koje počini muškarac,odnosno žena.To je nešto preko čega nikad ne bih mogla da predjem jer se radi o izdaji poverenja.Kada se nekome dajem,dajem se u potpunosti,i baš iz tog razloga ne bih mogla da razumem zašto je muškarac osetio potrebu da nežnost ili bilo šta drugo potraži u naručju druge žene.
Milena: Ja i dalje ne razume zašto se ta moja izjava osudjuje.Nikako nije isto kada prevaru počini muškarac i kada to učini žena.Možda polazim od sebe,ali zaista tako mislim.Oprostila bih neverstvo ukoliko se pod tim podrazumeva avantura za jednu noć,ali svakako ne bi dozvolila da neko mene pravi na budalu.Mišljenja sam da ukoliko muškarci već varaju, moraju da zadrže za sebe.Nedopustivo je da za to svi znaju jer je tako žena ponižena.

Milena,kada ćete otkriti javnosti šta je prava istina o vašem odnosu sa crnogorskim košarkašem Vladimirom Dašićem,buduci da se već mesecima o tome objavljuju oprečne informacije?
 Milena:Nevezano za to da li trenutno imam dečka,maksimalno ču se truditi da svog izabranika sakrijem od očiju javnosti.Ne mogu da tvrdim da ću u tome uspeti,ali daću sve od sebe.Kada se budem udala,verovatnu ću izaći pred ljude i pokazati ko je muškarac koji je uspeo da me odvede pred oltar.Do tada,samo neka se piše i nagadja.Nemam ništa protiv.

Tekst: Dragan D.Kecman
Foto: Andreja Damnjanovic
Stajling:Vanja Pantin
Šminka:Srdjan Petković
Frizura:Ana Spasojević i Nina Ristić

Нема коментара:

Постави коментар