24. 10. 2012.

HELLO! intervju 8.10.2012.


Folk zvezda Katarina Živković osvojila je simpatije publike već kao tinejdžerka kada je učestvovala u takmičenju „Zvezde Granda“, a veliku popularnost stekla je pre dve godine tokom rialitija „Farma“ u kome je pobedila. Harizmatična pevačica imala je lepo i skromno detinjstvo, a zdravo okruženje u kome je odrastala pomoglo joj je da uvek bude čvrsto na zemlji. Za svoje ciljeve se uvek borila sama, a nakon nekoliko ljubavnih razočarenja stabilnu vezu ostvarila je sa sadašnjim partnerom, voditeljem i fudbalskim menadžerom Branislavom Banetom Jankovićem. I pored toga što se ovaj poznati par početkom godine verio, za sada nemaju u planu brak i potomstvo.

Kako ste proveli detinjstvo?
-Odrasla sam sa roditeljima i bakom i dekom. S jedne strane sam imala lepo detinjstvo jer sam bila okružena dragim ljudima, ali je istovremeno bilo i teško pošto sam odrastala u vreme najveće ekonomske krize u zemlji koja nije preskočila ni moju porodicu. Roditelji, naročito mama su se trudili da to ne osetim mada to nije uvek bilo moguće.

Jeste li patili zbog toga što ste jedinica?
-Jesam. U početku sam želela da imam brata ili sestru, ali sam kad sam malo porasla shvatila da moji roditelji jedva i mene izdržavaju i da nemaju mogućnosti za još jedno dete. Srećom, u mom naselju živi i moja šira familija tako da nikada nisam bila usamljena.

Da li su vas roditelji razmazili?
-Nisu imali kad da me razmaze pošto su morali da se bore da mi obezbede dovoljno sredstava za pristojan život. Osim toga, sa osamnaest godina sam počela da živim sama i navikla sam da se borim.


Kako ste provodili slobodno vreme?
-Više od trinaest godina sam igrala folklor u KUD Lemind. Zahvaljujući tome sam proputovala čitavu Srbiju, ali i mnoge inostrane zemlje što je bilo dragoceno iskustvo. Kada sam počela da živim u Beogradu morala sam da prestanem da igram i mnogo su mi falila druženja sa ljudima iz mog ansabla. Čak mi i sada ponekad sve to nedostaje.

Da li ste tokom mladosti imali dugu vezu?
-Imala sam momka sa kojim sam se zabavljala dve i po godine. On je iz Leskovca ali je živeo u inostranstvu tako da je naša veza uvek bila na daljinu. To nije moglo da funkcioniše i kada smo to shvatili odlučili smo da se raziđemo.

Jeste li nekada želeli da postanete doktor, s obzirom na to da ste završili srednju medicinsku školu?
-Da. U osnovnoj školi sam bila vukovac i najbolji đak u generaciji. Pošo mi je majka medicinska sestra želela sam da pođem njenim stopama, ali sam mislila da ću završiti i Medicinski fakultet. Međutim, u srednjoj školi nisam bila tako dobar đak, a moji snovi su se promenili kada sam shvatila da ne mogu bez muzike.

Kada ste prvi put poželeli da budete pevačica i od koga ste nasledili talenat?
-U mojoj porodici niko nije muzikalan osim mene. A pevanjem sam slečajno počela da se bavim kada sam sa četrnaest godina pristala da pevam na jednoj svadbi i u tome sam se jako dobro snašla. Nakon toga sam dve godine pevala u jednom klubu u Leskovcu, a kasnije sam sa drugovima osnovala i bend i imali smo mnogo nastupa.

Zbog čega ste odlučili da se prijavite za takmičenje „Zvezde Granda“?
-Prvi put sam se prijavila još dok sam bila u osnovnoj školi, ali sam bila jako mlada, imala sam tremu i nisam prošla. To iskustvo mi je dobrodošlo kada sam se sa sedamnaest godina prijavila po drugi put. Konkurencija je tada bila veoma jaka i nisam bila sigurna da ću proći audiciju, međutim, to se desilo. Usledio je jako naporan perido jer sam istovremeno radila za „Grand“ i završavala srednju školu, pa mi se dešavalo da nakon nastupa autobusom otputujem u Leskovac, odspavam svega sat ili dva i odem u školu. Međutim, to je bio moj izbor, nisam želela da napustim školovanje, ali ni da se odreknem pevačke karijere.

Jeste li imali povlašćem položaj kod profesora?
-Bilo je onih koji su mi gledali kroz prste jer su shvatili da se neću baviti medicinom, ali i onih koji ni malo nisu bili blagi prema meni

Kako su vaši roditelji gledali na vaše ciljeve?
-Roditelji su me podržavali, ali mama se kao i svaka majka plašila kako ću se snaći sama u velikom gradu. Uspela sam da je razuverim i sada je ponosna na mene.

Kakve savete vam je davala?
-Moja mama nije tip osobe koja voli da daje davete. Mnogo puta mi je rekla da ako mi ona nešto kaže i ja to uradim, a ne uspem, ona će snositi krivicu. Zato se trudila da mi kroz različite primere ukazuje na neke stvari. Jednostavno se trudila da ja sama donesem zaključke, a nikada mi nije nametala njeno mišljenje.

Koliko je vama teško palo razdvajanje od roditelja?
-U početku je bilo jako teško. Kasnije sam razmislila o mnogim stvarima i shvatila kakvi su moji ciljevi, kao i da ako želim da se borim za njih nema mesta za emocije.

Da li vam je bilo teško na početku karijere?
-Svaki početak je težak, ali sam se uvek borila sama i nikada nisam išla linijom manjeg otpora. Želela sam da uspem zbog mog glasa i harizme. Trebalo mi je nekoliko godina da stanem na noge i da me ljudi upoznaju, a učešće u rialitiju „Farma“ je prekretnica kada je u pitanju moje pojavljivanje u medijima.

Tokom i nakon „Farme“ su vas povezivali sa mnogim muškarcima, kako ste to podnosili?
-Na početku je bilo jako teško. Bila sam nespremna za takvu medijsku pompu. Kada su počele da izlaze priče o mojim navodnim ljubavnim vezama najpre sam pomislila na svoje roditelje. Međutim, mama me je pozvala i rekla: „Nemoj da brineš, mama i tata su uvek uz tebe, mi znamo šta je istina, a oni neka pišu šta žele“. I to mi je mnogo značilo. Pojavljivali su se različiti članci čak su i neke žene davale intervjue i pričale da sam uništila brakove. Nikada ništa nisam želela da demantujem, jer bi im tako samo dala na značaju. Sada je taj period iza mene, ali nerado ga se sećam

Da li ste pre Baneta imali ozbiljne veze?
-Imala sam veze kada sam počela da živim u Beogradu, ali se i toga nerado sećam jer sam iz svake izašla razočarana.

To znači da ste bili povređeni?
-Mnogo puta, ali sam iz svega izašla kao pobednik jer sam naučila neke stvari kada su u pitanju muško-ženski odnosi.

Koja je najbitnija stvar koju ste shvatili?
-U svaku vezu sam ušla čistog srca i uvek se predam do kraja jer ne znam da se foliram i kalkuluišem. Ako je neko i pored svega toga spreman da me povredi, sam je na gubitku. Ne želim da to menjam kod sebe i znam da i ako u budućnosti budem povređena da to neće biti moja greška. Takva sam i u odnosima sa prijateljima.

Razgovarate li sa mamom o ljubavnim problemima?
-Mnogo razgovaramo i mogu sve da joj kažem. Međutim, kada mi se desi nešto loše, a znam da ću preći preko toga, ne želim da joj to pričam pošto nju to više povredi nego mene. Meni je važno da ja u svakoj situaciji znam šta bi mi ona rekla tako da ne moram uvek ni da je pitam. 

Vaš emotivni partner je nedavno izjavio da ste po završetku „Farme“ želeli da ga ostavite?
-Nije mi se dopalo njegovo ponašanje na tokom rialitija i kada smo izašli sa imanja u lisoviću shvatila sam da ne želim vezu sa njim. Jednostavno između nas se desila hemija, ali je on mnoge stvari shvatao olako i na taj način me nesvesno povređivao. Onda se on mesecima trudio da me razuveri i da mi pokaže da se kaje zbog grešaka koje je napravio i to mu je pošlo za rukom.

Da li to znači da ste uspeli da ga promenite?
-On kaže da sam ga ja promenila, ako je to tačno ponosna sam na sebe. Nisam imala takvu nameru mada mi je drago da se to desilo jer se promenio na bolje.

Jeste li se i vi uz njega promenili?
-On nije uticao na moj karakter, ali mi mnogo pomaže kada je moj posao u pitanju. Njegovi saveti su mi uvek dragoceni, ima odlične ideje i ne znam da li bi bez njega postigla ovoliki uspeh.

Nedavno ste bili na nastupu bez vereničkog prstena, da li to znači da je vaša veza bila u krizi?
-Nisam nosila prsten, jer mi se nije slagao uz stajling koji sam imala. Ne spadam u devojke koje se ne odvajaju od prstena već ga nosim kada mi se slaže uz garderobu. Nisam htela da se oglašavam tim povodom, kao što nisam htela da se pravdam kada su me optužili da lažem u vezi veridbe. Zapravo, nakon povratka sa Kube nisam bila spremna da pričam o novostima u emotivnom životu, jer kao i svaka osoba želim da ponekad bar malo svoju intimu sačuvam za sebe.

Jeste li ste vi i Bane nekada imali krizu u vezi?
-Bilo je sitnih kriza koje su uobičajene za svaku vezu. 

Da li to znači da postoje stvari oko kojih se ne slažete?
-Naravno, ima mnogo stvari o kojima imamo različito mišljenje i dolazi do rasprave. Ali za mene je to dobro, jer ne bih volela da on počne da razmišlja isto kao ja ili da ja mislim kao on. To bi značilo da je neko od nas izgubio svoje „ja“.

Jeste li spremni za brak i potomstvo?
-Ne. Ne razmišljam o tome niti imam takve planove.. Imam samo dvadeset i tri godine i trenutno sam fokusirana na uspeh u karijeri. Kada je moj intimni život u pitanju volim da mi se stvari dešavaju spontano i kada bude bilo vreme za brak i stvaranje porodice sigurna sam da će se to i desiti.

Koje su vaše poslovne ambicije?
-Prioritet mi je da objavim CD. Do sada sam snimila dve pesme, još četiri sam pronašla i spremam se da i njih otpevam u studiju. Želim da na tom albumu objavim i tri numere koje publika već zna. To mi je za sada najveći cilj i sigurna sam da ću ga u skorijoj budućnosti i osvariti.

Pre toga ćete obradovati publiku spotom za numeru „Devet meseci“, kada će on biti završen?
-Spot će biti gotov za nekoliko dana i jedva čekam da ga publika vidi. Rađem je jako savremenom tehnologijom, u pitanju je produkcijska kuća „Strategen“, a frontmen grupe „Vožd“ Goran Korceba je idejni tvorac spota, ali i glavni glumac. Sniman je filmskom kamerom i postigli smo efekte kakvi postoje u Spilbergovim filmovima. Ali, ne volim mnogo da se hvalim kada je moj rad u pitanju tako da je najbolje da publika sama da sud kada bude u prilici da pogleda ekranizaciju
pesme.

Poznato je da imate mnogo nastupa i da su oni jako lepo plaćeni, jeste li srećni zbog toga?
-Mnogo radim i to me jako raduje, a o ceni svojih nastupa nikada ne govorim iz poštovanja prema platama ljudi u našoj zemlji.

Jeste li ponosni na sebe što sa samo dvadeset i tri godine možete da priuštite sebi i svojim roditeljima pristojan život?
-Jako sam ponosna što mogu da pomažem roditelje, a najponosnija sam na to što sama ulažem u svoju karijeru i ne zavisim ni od koga. Nikada nisam išla linijom manjeg otpora već sam se za sve izborila sama.

Нема коментара:

Постави коментар