3. 8. 2011.

SVET - PRVI INTERVJU

Katarina Živković nije ušla u finale izbora za “Zvezde Granda”, ali i pored toga karijera joj ide uzlaznom putanjom. Skoro svakog vikenda nastupa, a na leto, kad završi srednju medicinsku školu planira da se iz rodnog Leskovca preseli u Beograd.


DARKO FILIPOVIĆ ME ČUVA KAO MALO VODE NA DLANU, ALI NISMO ZAJEDNO!

Za manje od godinu dana ovoj atraktivnoj plavuši život se iz korena promenio. Više ne radi svadbe i ispraćaje, zarađuje mnogo više nego pre, tako da sebi i svojoj porodici može da obezbedi bolji život.

“Sada radim mnogo pristojniji posao, imam svoju binu, ispred mene je obezbeđenje i niko ne može da mi uradi nešto što bi mi škodilo. Zahvaljujući menadžeru Bošku pevam u sigurnim i proverenim diskotekama, pa doživljavam samo lepe stvari”, kaže Katarina na početku svog prvog intervjua za “Svet”.
Ranije su ti se dešavale neprijatne situacije?
Dešavali su mi se sitni konflikti sa pijanim gostima. Kad bih videla da situacija izmiče kontroli i da je u najavi ozbiljan problem, udaljila bih se i požalila klavijaturisti.
Kako su tvoji roditelji regovali kada si im sa 14 godina saopštila da ćeš početi da radiš kao pevačica?
Bilo im je teško. Jedinica sam i roditelji su me oduvek pazili i držali pod nekom vrstom staklenog zvona. Želela sam da pevam i to sam im objasnila, pa su se vremenom pomirili s mojim izborom. Njihov jedini uslov bio je da završim školu i da mi ona bude primarna. 
Kako se slažeš sa Darkom Filipovićem sa kojim najčešće nastupaš?
Nas dvoje kao ekipa odlično funkcionišemo. Darko me čuva kao malo vode na dlanu...
Priča se da vas vezuje nešto više od prijateljstva?
Ne, taman posla. Darko mi je kao brat, a verujem da i on mene gleda kao sestru.
Kako su te prihvatili afirmisani pevači?
Za sada je sve ok. Često se dešava da me neki afirmisani kolega pohvali, što mi mnogo znači. Doduše, čula sam da su neki ljubomorni na naš uspeh, ne bih ih imenovala, ali ih u neku ruku i razumem. 
Jesi li se oporavila od šoka koji si doživela na Badnje veče kad ti je u kući izbio požar?
Teško mi je da pričam o tome. Opljačkali su mi kuću, uzeli su nam pare, a posle je zapalili. Izgorelo je prizemlje, ali hvala bogu niko nije povređen. Ubeđena sam da mi je to neko namerno uradio, ali zašto ne znam. Policija je uhapsila počinioce, koje u životu nisam videla. Sada smo mirni.
Družiš li se sa Radom koja je nekoliko puta tokom kvalifikacija rekla da si joj ti najbolja drugarica?
Radu volim je jer je sjajna devojka. Ne družimo se jer smo obe zatrpane obavezama, ali se zato redovno čujemo telefonom, razmenimo pokoju SMS poruku... 
Jesi li se pomirila sa Dinčom?
Nas dvoje se nismo ni svađali, to su samo priče. Oduvek smo bili u dobrim odnosima i znam da mu je bilo žao kad sam ispala iz daljeg toka takmičenja. 
I Cobe je iz Leskovca, viđaš li se s njim?
Uvek ću pamtiti njegovu proslavu kad je ušao u finale, sjajno smo se proveli. Kad god je u Leskovcu čujemo se i vidimo.
Družiš li se sa njegovom ženom Anom?
Viđam je u gradu, na pijaci, ponekad popričamo, ali se ne družimo intenzivno.
Prenosiš li Ani šta joj muž radi kad ste na tezgama?
I kad bih ga špijunirala, ne bih imala šta da prenesem. On je veran svojoj ženi i stalno priča o njoj i deci. Teško mu je što ne može non-stop da bude s njima.
Tokom takmičenja paparaci su te uslikali sa dečkom, jeste li još uvek zajedno?
Ma kakav dečko, to mi je brat od tetke. Slatko sam se nasmejala kad sam videla taj tekst u novinama.
Nekako ste bili previše bliski za brata i sestru?
Ne znam zašto je neobično to što me je brat držao za ruku, kako bi što pre izašli iz studija. 
Jesi li zaljubljena?
Ne bih o tome.
Zašto?
Želim svoju privatnost da sačuvam samo za sebe.
Pre dva meseca si u jednoj TV emisiji rekla da imaš dečka, tada to nisi krila?
Rekla sam? Ne sećam se.
Pa ja te podsećam.
Zaista ne bih o tome.
Jesi li u kontaktu sa Sanjom Stojanović?
Dugo se nismo čule. Iz novinama sam saznala da je trudna i da se udaje.
Jeste li se sukobile zbog njenog budućeg muža?
To nije tačno.
Zar nije nekoliko puta bio na tvojim nastupima?
Dolazio je na moje nastupe, ali zašto bi nas dve zbog toga bile u sukobu.
Pričalo se da si mu slala ljubavne SMS poruke?
Ne, to je dezinformacija. Zašto bih mu slala poruke, pa on je Sanjin dečko i to sam znala. Viđala sam ga na snimanjima, a na nastupima za mene je on bio kao i svaki drugi gost. Taman posla da smo bili u kontaktu.
Vređaju li te komentari da nisi previše inteligentna?
Zašto bi me vređali, ljudi pričaju svašta, a ja znam kakva sam i koliko vredim.

NISAM JA KSENIJA PAJČIN DA NE NOSIM DONJI VEŠ!
Kad su osvanule u novinama tvoje fotke bez donjeg veša, prilično burno si reagovala?
Iznervirala sam se jer me boli neistina. Morala sam odmah to da demantujem. Javno paradiranje bez gaćica meni u ovim godinama nije potrebno. Bilo mi je teško jer su te novine videli i moja majka i profesori iz škole, a ja znam da sam imala donji veš na sebi. 
Kseniji Pajčin su takve fotografije donele mnoge naslovne strane.
Ok, to je Ksenija Pajčin, a ja sam Katarina Živković.
Šta time hoćeš da kažeš?
Ona je već dugo na estradi i poznata je po provokativnom oblačenju i to joj savršeno stoji. Ona je ekstra riba. 


SCANDAL

Bravo ćero: Katarina Živković renovira roditeljima stan

Kaća Živković je baš obradovala svoje roditelje.  Ona je, naime, došla na ideju da renovira njihov stan u Leskovcu. Odvojila je lepu sumu novca, dala im da plate majstore, a onda u najbližoj prodavnici nameštaja odabrala novu kuhinju, krevete, sto, stolice…
- Mama i tata su oduševljeni i beskrajno ponosni. Pošto mi posao odlično ide, zašto da i njima ne priuštim neko zadovoljstvo? Neću da spiskam sve što zaradim na krpice i šminku – kaže  Katarina.

Нема коментара:

Постави коментар