3. 8. 2011.

Intervju za HELLO nakon prvog izlaska sa Farme + MODNI EDITORIJAL (31.10.2010)


Bivša učešnica takmičenja „Zvezde Granda“ Katarina Živković jedna je od najzapaženijih učesnica najnovijeg serijala rijaliti programa „Farma“. Zahvaljujući svojim zamršenim odnosima sa muškarcima, pre svega sa Branislavom Jankovićem i Andrejom Đoganijem Bakijem, ova lepa brineta je veoma zaintrigirala javnost. Ipak, nakon što je napustila imanje u Lisovićima, a pre nego što se ponovo vratila na imanje,  dvadesetjednogodišnja pevačica otkriva da će se u narednom periodu posvetiti poslu, ali i da postoji mogućnost da počne da se zabavlja sa Banetom.
Zbog čega ste odlučili da prihvatite učešće u rijaliti šou programu „Farma“?
- Želela sam da proverim svoju psihičku izdržljivost i da vidim koliko dugo mogu da živim u izolaciji sa različitim ljudima, da proverim kako ću se snaći u poslovima koji su vezani za održavanje jedne farme. Pored toga, smatrala sam da će učešće pozitivno da utiče na moju karijeru, jer se tako stiče velika popularnost, a i honorar je bio jedan od razloga.


Smatrate li da će vaš boravak na imanju u Lisovićima pozitivno uticati na dalji tok vaše karijere?
- Mislim da hoće, jer je mnogim mojim kolegama učešće izuzetno pomoglo. Ukoliko si stabilna osoba i sigurna u sebe, ne postoji mogućnost da se u tom rialitiju pokažeš loše.

Koji posao vam je najteže pao?
Nijedan posao mi nije teško pao, niti to što smo higijenu održavali kupajući se u buretu. Međutim, na početku sam imala mnogo loših trenutaka, jer mi je bilo potrebno vreme da se bolje upoznam sa ostalim učesnicima i da shvatim ko je kakva osoba.

Da li posle ovog iskustva smatrate da biste mogli da živite na selu?
- Shvatila sam da nikada ne bih mogla da živim na selu. Prijala mi je izolacija i život u prirodi, ali ne bih mogla ceo svoj život da provedem na farmi.

Kad vam je bilo najteže?
- Kada si u izolaciji nije potreban konkretan razlog da bi ti raspoloženje palo, a meni se često dešavalo da bez povoda postanem tužna i da ništa ne može da me pokrene. U tim momentima mi je bilo najteže, a što se tiče naših međusobnih svađi i prepirki nisu mi toliko smetale, jer je nemoguće da u takvim uslovim da ne dođe do sukoba.

Koje trenutke smatrate najlepšim?
- Svaki put kada smo imali žurku, bilo mi je jako lepo. Inače, moj život je ispunjen muzikom i teško mi je bilo što tamo nismo mogli stalno da slušamo muziku.

Jeste li tamo stekli prijatelje, sa kim ćete nastaviti da se družite, a koga više nikada nećete kontaktirati?
- Osobe za koje mogu da kažem da su mi postale prijateljice su Jasmina Ana, Eva Ras i Vesna Vukelić Vendi. Naravno, nastaviću da budem u kontaktu i sa svim ostalim farmerima, osim sa Sanjom Stojanović i Andrijom Đoganijem Bakijem. Njih dvoje su me jako razočarali.

Sa Bakijem ste bili u veoma bliskom odnosu, zašto ste toliko ljuti na njega?
- On je u početku glumio da je zaljubljen, a pošto sam odmah znala da to nije istina i da samo igra igricu, odlučila sam da se i ja našalim sa njim i da prihvatim udvaranje. Međutim, on se sam upleo u svoje laži i došlo je do toga da mi se kune u kćerku da mu se sviđam, a ja ne podnosim ljude koji govore neistinu i zaklinju se u svoje najbliže.

Da li ste ipak u nekom trenutku počeli nešto da osećate prema njemu?
- Nijednog trenutka mi se nije dopao kao muškarac i nisam „pala“ na njegova udvaranja, jer sam od samog starta znala da njegova osećanja prema meni nisu iskrena.

On je nakon vašeg izlaska rekao da ste mu, kada ste se pozdravljali, šapnuli da ćete ga čekati napolju?
- To je apsolutna neistina, ništa mu nisam šapnula kada smo se rastajali. On je inače tokom mog boravka na farmi ubedio sebe da sam zaljubljena u njega, pa je tako mislio da sam, kada mi padne raspoloženje, tužna zbog njega ili kada postavljam sto u kuhinji, ne radim to zato što svi trebamo da ručamo, nego zato što on sedi tu, a ja želim da budem blizu njega.

A u kakvim ćete odnosima biti sa Branislavom Jankovićem Banetom?
- Dogovorili smo se da, kada oboje izađemo sa farme, popričamo o svemu što se između nas dešavalo i da odlučimo šta ćemo dalje. Kada ste u izolaciji emocije su pojačane, a videćemo kako ćemo se osećati kada prvi put budemo zajedno, a ne snimaju nas kamere.

Da li biste voleli da se zabavljate sa Banetom?
- Ne mogu jasno da odgovorim na to pitanje. Dok sam bila na farmi, veoma mi je prijalo njegovo prisustvo i to što mi je poklanjao pažnju, ali videćemo kako će se naš odnos odvijati kada i on bude izašao iz izolacije. Ono što mogu da kažem je da mi se sviđa kao osoba, džentlmen je i poseduje sve manire koje ja volim kod muškaraca. Za sada, sve karte ostaju otvorene

Kako ste se osećali kada je Bane pažnju poklanjao i Nataliji Ibrahimov?
- Nije mi to smetalo. Nisam ljubomorna i smatram da bi njihova bliskost pre trebalo da smeta njenom suprugu nego meni.

Zbog čega ne želite da pričate o vašem odnosu sa suprugom Sanje Stojanović i pored toga što njih dvoje često potenciraju priču o tome da ste sa njim razmenjivali ljubavne SMS poruke?
- Ja sam dovoljno veliki čovek i ne želim da iznosim njihov „prljav veš“ u javnost. Sve što mogu da kažem je da su njih dvoje tu priču izvrnuli u svoju korist i da ne iznose istinite činjenice. Pomenuti gospodin očigledno želi da se eksponira preko mog imena, a već sam im rekla da ne bi bilo dobro za njih kada bi ispričala istinu, mada poznajući Sanju, možda bi ona i prešla preko svega.

Vaše majka je izjavila da vas je Sanjin muž proganjao, da li je to istina?
- Ne želim da iznosim pojedinosti o mom nekadašnjem odnosu sa tim gospodinom.

Pričalo se da ste bili u intimnim odnosima i sa dečkom Silvije Nedeljković, golmanom Crvene zvezde Sašom Stamenkovićem?
- To nije ni prvi ni poslednjim put da me neosnovano povezuju sa zauzetim muškarcima. Obično ne komentarišem takve priče, ali kada je reč o Saši, ne mogu da prećutim takve priče. Nas dvoje smo iz Leskovca i već dugo smo drugovi. On je divna osoba i moj prijatelj, tako da su mi teško pale priče o tome da smo u vezi.

Da li je to uticalo na vaš odnos sa Silvijom?
- Ne, nas dve nikada nismo bile drugarice, ali imamo vrlo korektan kolegijalni odnos.

Postoji čitav spisak zauzetih muškaraca sa kojima su vas povezivali, da li vam to smeta i jeste li nekada pokušali da sprečite takve priče?
- Ranije, dok sam bila mlađa i veoma neiskusna, to mi je mnogo smetalo, padala sam na sve provokacije i veoma me je bolela nepravda. Međutim, sada sam se navikla na takve stvari i nimalo mi ne smeta. Neka slobodno piše ko šta hoće, u krajnjoj liniji, svi ti tekstovi su meni samo reklama.

Nedavno se pojavio i intervju vaše cimerke, manekenke Sonje Pečenice, u kome ona tvrdi da ste naklonjeni istom polu i da ste vas dve u vezi?
- Pošto su me povezali sa svim muškarcima, sada su počeli da me spajaju sa ženama. Moja cimerka je divna osoba i nikada ne bi rekla tako nešto.

Kada ste poslednji put imali dečka?
- Prošle godine sam raskinula dvogodišnju romansu sa jednim momkom iz Leskovca, koji živi u Nemačkoj. On je bio moja najveća ljubav, ali nas je daljina razdvojila i morali smo da se raziđemo. Svoju intimu sam uvek čuvala od javnosti, a pošto njegov identitet nisam otkrivala ni kada smo bili u vezi, mislim da nije dobro ni da sada to da učinim.

Da li njemu smetalo to što vas povezuju sa zauzetim muškarcima?
- Sva sreća, pa je on, iako se ne bavi javnim poslom, savršeno dobro razumeo kako estrada funkcioniše i nisu mu smetale neistine koje se objavljuju o meni. Zajedno smo se smejali svim tim tekstovima.

Kakvi momci vam se sviđaju?
- Najbitnije mi je da bude dobar čovek i da je normalan, a što se tiče fizičkog izgleda, izuzetno sam tolerantna.

Sa kim se najčešće savetujete kada je ljubav u pitanju?
- Sa mamom i sa drugaricama, mada i sama obično vrlo dobro procenim svakog muškarca.

Imate li konkretne planove kada je reč o vašoj karijeri?
- Želja mi je da izdam svoj prvi CD. I pre nego što sam ušla na „Farmu“, pričala sam o tome sa Sašom Popovićem, a nadam se da ćemo uskoro ponovo imati sastanak i napraviti konkretne planove vezane za moje nove pesme.

Na šta ćete potrošiti honorar koji ste zaradili učešćem u rialitiju?
- Na garderobu, izlaske i prijatelje kojima ću sigurno kupiti lepe poklone. Volela bih da odem i na neko lepo putovanje, kako bih se od svega odmorila.

Нема коментара:

Постави коментар