4. 8. 2011.

GRAND REVIJA, JANUAR 2011 (broj 145)


Mlada zvezda Granda Katarina Živković na iznenađenje mnogih, uspela je da, kao predstavnica ženskog roda, pobedi u  rijaliti šou programu Farma. S obzirom na to da su u prva dva serijala muškarci dobijali glavne premije, Kaćina pobeda je pravo osveženje za sve. Ni sama pobednica, kako nam otkriva nije verovala u mogućnost da neka žena bude u finalu i da pobedi.
- Verovali ili ne, još nisam svesna da sam baš ja ta koja je osvojila prvo mesto. Tek kada vidim ček od 100 000 evra u sobi, shvatim da sve to nije san. Mada, tek kad mi pare legnu na račun počeću u potpunosti da verujem u ovu bajku.
Atraktivna pevačica ne krije da je ponosna na sebe i na svoje tromesečno učešće u jednom od najgledanijih programa, jer je kako kaže, zaista bila ono što jeste. Iako ju je većina farmera negativno komentarisala, Kaća ističe da je junački izdržala njihove primedbe i da je u samokontrolisanju iznenadila i samu sebe. Međutim, mlada zvezda Granda ne negira da je povremeno grešila, već i sama prepričava situacije u kojima je ponekad dala nepromišljen odgovor, kao kada je na pitanje gde je severojug odgovorila da je između ta dva pola. Dok je većina pomislila da se šali , pevačica otkriva da je nažalost, bila krajnje ozbiljna.
- Trudila sam se od sveg srca da što manje ulazim u konflikte, jer nisam htela ostalim ukućanima da pružim to zadovoljstvo da me vide iznerviranu. Naravno da ne mogu da funkcionišem otvoreno sa ljudima koje ne poznajem, ali ja nisam želela da se spuštam na nivo svađalica - priča ona i dodaje: - Nisam kalkulisala u nekim situacijama, išla sam kroz sve srcem, što se verovatno i dopalo publici. U kući su mi zamerali, to što sam navodno neradnica, ali to nema veze sa istinom. Šta se od mene tražilo to sam ispunjavala. Nisam želela da o sebi stvaram sliku neke velike vrednice, jer to ne bih bila prava ja. Od početka sam pričala da su me roditelji zaštitili što se tiče nekih poslova i , eto, kakva sam - takva sam, sebi sam dobra.
Iako spada u žene koje nisu baš lake na suzama Kaća priznaje da u nekim situacijama na Farmi nije uspela da se obuzda i da su emocije nadvladale razum, pa su gledaoci imali prilike da je vide i uplakanu. Međutim, ona kaže da bi opet ušla u ovaj rijaliti, posebno sa stečenim iskustvom jer se sada oseća mnogo zrelije i spremnije i za veće izazove.
- Uvek sam bila od onih osoba kojima je ogovaranje stran pojam. Na tuđe komentare o meni ne mogu i neću da utičem, ali zato svoj jezik mogu da držim za zubima. Kad mi se neko ne sviđa ne družim se sa njim i tu je kraj svake priče. Tek u finalu, a i posle njega, shvatila sam pravo stanje stvari. Mislila sam da nekim osobama nisam toliko antipatična, jer su na imanju potpuno normalno komunicirali sa mnom. Najbolji primer za to vam je Zorana, koja je baš uspela neprijatno da me iznenadi svojim komentarima u studiu, nakon što je ispala. Zaista nisam mislila da ta žena gaji toliki animozitet prema meni, ali kad-tad maske moraju da padnu- objašnjava svoje iskustvo pevačica.
Pošto je Kaća već jednom napustila Farmu na nedelju dana, pa se u baražu vratila, mnogi su prokomentarisali kao nefer borbu, jer je ona imala prilike da vidi i drugu stranu priče. Ipak, pobednica naglašava da joj je boravak u spoljnom svetu omogućio samo to da se uveri da Bane nije toliki folirant, koliko je ona mislila, i upravo zbog toga, promenila je svoj odnos prema njemu po ponovnom ulasku na imanje. Bivsa farmerka čak otkriva da bi, u slučaju da ona nije bila pobednik, volela da Bane osvoji prvo mesto, jer bi opet, šali se ona, pare otišle u istu kuću.
Ah, Farma, Bane i ja... Nakon završetka serijala Bane i ja smo seli i popričali o svemu. Razjasnili smo sve nesporazume i sada smo, definitivno, zajedno. Nije se baš najbolje snašao u nekim situacijama, pa ste vi imali prilike da čujete neke njegove nepromišljene izjave, ali priznao je svoju grešku, a ja znam da pružim novu šansu.
Verujem da naša priča može da bude nešto kvalitetno, uz obostrani trud. Moram da priznam da je sada još bolji nego na Farmi, opušteniji je i otvoreniji prema meni. Moji prijatelji oberučke su ga prihvatili, a mama već priželjkuje našu zajedničku decu - kroz smeh prepričava Kaća svoj ljubavni život.
Lepa pevačica kaže da joj je boravak na najpoznatijem imanju u Lisovićima doneo značajno životno iskustvo i da je mnogo naučila o ljudima i sebi. Između ostalog spoznla je da ima mnogo veći prag izdržljivosti nego što je mislila, kao i da su joj neki bliski ljudi mnogo bitniji nego što im je to stavljala do znanja. Ali, kako kaže, sad ima priliku da sve nadoknadi. Najviše joj je nedostajala mama, budući da nema boljeg savetnika i prijatelja od nje.
- Najbitnije mi je bilo da srušim predrasude koje su ljudi formirali o meni, da sam agresivna, bezobrazna, drčna i nekulturna. Nadam se da su sad shvatili da imam mnogo više vrlina nego što to, možda, na prvi pogled deluje. Uživala  sam u vremenu provedenom tamo, a najteže od svega bilo je šminkanje. To sam morala da radim svakog dana, pa sam u nekim trenucima poželela da imam trajnu šminku. Najviše sam se radovala utorcima, kada su na repertoaru bile žurke, jer sam osoba koja živi za muziku. Takođe zanimljive su mi bile uloge gazde i sluge. Posebno sam uživala u gazdovanju, jer je to za mene bio pravi podvig, imajući u vidu da ne umem da glumim autoritet - objašnjava ona i otkriva:
- Najprijatnije otkriće bile su mi Vesna Vukelić i Jasmina Ana. Možda Vesna malo više jer sam o njoj pre serijala imala potpuno drugačije mišljenje. Nasuprot njima dvema, neprijatno me je iznenadio Boki 13. Iako sam često bila na meti njegovih uvredljivih napada, i to bez razloga, moram da priznam da mi je veoma simpatičan.
Osim što je često bila napadnuta od strane većine ukućana, Katarina nije bila posteđena neprijatnih prozivki u spoljnom svetu. Dok se borila s farmerskim načinom života, u novinama su osvanule raznorazne priče Katarininih koleginica o njenom privatnom životu. Međutim Kaća kaže da im se svima srdačno zahvaljuje na besplatnoj reklami, jer i antireklama može imati dobar ishod. Takođe, ona ističe da joj je drago što je nesvesno učinila dobro delo, jer su neke anonimne pevačice, plasirajući priče o njoj, uspele da ostvare svoj san i da se pojave u novinama.
- Nova je godina, pa je vreme i za nove početke. Neka su svi ljudi, i oni koji me vole i oni koji me ne vole, živi i zdravi, a svojim, sada već bivšim ukućanima poručujem da mi je bilo veoma lepo da se družim sa njima, jer sam shvatila na kakve sve ljude čovek može da naleti i sada ću mnogo pametnije koračati kroz život. Sebi u ovoj godini želim da svakog dana budem raspoložena kao u danima posle finala Farme, jer se nikada nisam osećala ispunjenije i voljenije. Naravno, volela bih da još više napredujem u svom poslu, da snimim album prvenac, koji planiram da isfinansiram novcem od nagrade, kao i da kupim stan. Za sve ću se sama pobrinuti, samo da me dragi Bog čuva na tom mom putu - samouvereno zaključuje gospođica Živković.

Нема коментара:

Постави коментар