4. 8. 2011.

HELLO INTERVJU - 14.2.2011.

Naša ljubav odoleva iskušenjima

Kada su krajem prošle godine, dok su učestvovali u rijaliti šou programu Farma, uplovili u ljubavnu vezu, pevačica Katarina Živković i maneken Branislav Bane Janković nisu mogli ni da naslute da će njihova romansa, koja je tokom izolacije često oscilirala, postati ozbiljna kada napuste imanje u Lisovićima. Zato ovaj popularni par više od dva meseca uživa u svojoj ljubavnoj bajci, pa svaki novi dan slave kao Dan zaljubljenih.
- Pored Baneta mi je svaki dan kao Dan zaljubljenih, jer svakodnevno jedno drugom priređujemo mala iznenađenja ili kupujemo poklone i tako nam je veza uvek uzbudljiva. Međutim, iako verujemo da ljubav treba uvek slaviti, obeležićemo 14.februar - kaze pevačica.
- Odvešću Katarinu na romantičnu večeru, pa ćemo uz ukusne specijalitete i dobro vino te večeri uživati. Što se tiče kupovine poklona, više volim da svoju devojku iznenadim bez povoda i zato joj često kupujem sitnice bez ikakvog razloga. Kada sam nedavno bio u Italiji, kupio sam joj dosta stvari, jer sam po prirodi takav da volim da obradujem ljude koji su mi dragi. Često iznenadim nekom sitnicom i svoju majku i druge bliske ljude. Na Dan zaljubljenih, Katarina će od mene dobiti cveće i još jedan poklon koji želimo da ostane naša tajna - otkriva Bane.
Pošto moj dečko voli vino odlučila sam da mu kupim flašu dobrog rajskog pica u kome ćemo zajedno uživati. Inače, ja njega gotovo svakodnevno iznenađujem, pa tako imam običaj da bez poziva odem kod njega kući, a nekada, kad mi kaže da će svratiti kod mene na deset minuta, obično pripremim svečanu večeru sa svećama i laticama ruža, tako da mora da ostane bar dva sata. Što se tiče njegovih iznenađenja najdraže mi je bilo kad mi je pred moj nastup poslao cveće u Švajcarsku. Bila sam presrećna zbog toga i nikada me niko nije na tako lep način obradovao - ističe pobednica Farme.
I pored toga što uživaju u svakom trenutku svoje veze, ova atraktivna pevačica i njen izabranik često su u žiži skandala. Poslednji je među njima izbio kada je Živkovićeva u jednom klubu viđena u zagrljaju drugog muskarca, dok je najveću medijsku pažnju izazvala Banetova fotografija na kojoj je prisan sa Jelenom Mrkic.
- Mediji nas gotovo svake nedelje razdvajaju, ali verujte mi, nas dvoje se do sada nikada nismo ni posvađali. Srećom, niko od nas dvoje nije ljubomoran, tako da pomenute fotografije ne mogu da naruše naš odnos koji je veoma otvoren i iskren. Normalno je da Katarina ima dobre drugove, kao i ja drugarice, i da se ponekad zagrlimo sa njima, ali to ne znači da smo neverni jedno drugom - tvrdi atraktivni maneken u čemu ga njegove izabranica podržava.
-Nas dvoje smo počeli da se zabavljamo u rijaliti programu tako da smo sve vreme bili pod budnim okom kamera i milionski auditorijum mogao je da vidi svaku našu svađu ili neke lepe zajednički provedne trenutke. Stoga je i sada normalno da svi žele da znaju šta se sa nama dešava i da nas mediji prate u stopu, ali meni to ne smeta, niti se ljutim.
Posle proslave Dana zaljubljenih, ovaj skladan par planira da krene na svoje prvo romantično putovanje, ali za sada ne žele da otkrivaju destinaciju.
- Neka to ostane naša mala tajna. Već smo planirali da idemo na Jahorinu, ali se to izjalovilo pošto se Kaća razbolela. Stoga sada ne želimo da otkrivamo kada i gde planiramo da otputujemo na odmor - zaključuje Bane koji zbog poslovnih obaveza na OBN televiziji u poslednje vreme živi na relaciji Beograd - Sarajevo.

Нема коментара:

Постави коментар