4. 8. 2011.

AMI G SHOW 8.3.2011.

Jedan od trenutno najpopularnijih parova kod nas, Katarina Živković i Branislav Bane Janković, bili su gosti u emisiji AmiG šou, na Tv Pink
Mladi pevačko-manekenski par pričao je o popularnosti, njihovoj vezi, ali i omiljenim seksualnim pozama.
- Nije tačno baš sve što se piše po novinama, Po njima mi smo se već nekoliko puta svađalai i mirili, a to stvarno nije tako, priča Bane .
- Pa dobro, ali meni je baš simpatično to što se piše, nadovezuje se Kaća koja, primetili smo, voli da uskače u sred svake Banetove rečenice.

Saznali smo i da par ne živi zajedno, već da su, bar za sad, svako u svom stanu.

- Ja živim u svom stanu, a Bane u svom. Ni ne razmišljamo o nekom zajedničkom životu. Još smo mladi i sad nam je interesantno ovako. Malo ja kod Baneta, malo on kod mene, kroz smeh priča pevačica.
Naša veza je postala mnogo ozbiljnija nakon Farme. Ali ko zna šta će biti sutra. Za sad uživamo u svakom trenutku.
Od Baneta smo čuli i da ga najviše uzbuđuje kada sa samo ljubi sa Katarinom.
- Ako kreneš da se uzbuđuješ već tokom poljupca, to znači da između dve osobe postoji nešto više, zaljubljeno priča maneken.
Od Kaće nismo uspeli da saznamo koja joj je omiljena seksualna poza. Ona je na to pitanje diplomatski odgovorila:
- Ako sam sa voljenim bićem, sa njim je dobra svaka poza, stidljivo je odgovorila.
I na kraju večeri Bane je iznenadio svoju dragu poklonom za 8. mart. Kaća je dobila haljinu, jaknu i putovanje u Prag.
- Smatram da su ti praznici glupi. Osmi mart, Dan zaljubljenih. To su, po meni, veštački praznici. Muškarac treba svaki dan da nešto čini za svoju dragu, a ne samo na taj dan.

Izvor: PULS online

Нема коментара:

Постави коментар