12. 12. 2011.

VREME ZA PROMENE - HELLO!, 12.12.2011.



Pevačica Katarina Živković nedavno je odlučila da drastično promeni izgled. Svoje duge svetlosmeđe uvojke je skratila i ofarbala ih u tamno, a za svoj novi izgled dobija samo komplimente. Iako je uvreženo mišljenje da pripadnice nežnijeg pola svoje nezadovoljstvo leče najpre promenom frizure, za Katarinu to ne važi, jer je emotivno zadovoljna u vezi sa Branislavom Jankovićem. Na promenu se odlučila isključivo zbog karijere, jer je želela da se publici zajedno sa novim singlom, koji planira da objavi do Nove godine, predstavi u drugačijem izdanju.
- Kad se osvrnem, ponovo mogu da kažem da je ovo bila moja godina. Imam samo dvadeset dve godine, a uspela sam u mnogo čemu.Iz jedne veoma teške priče izašla sam kao pobednik, karijera mi ide uzlaznom putanjom, snimila sam najlepšu pesmu Ljubav i sada završavam novi singl. Ideja da skratim kosu i ofarbam se u tamnosmeđe mi se dopala i nije mi bilo potrebno mnogo da se odlučim na taj korak. Ne kajem se jer se osećam lepše, zadovoljnije i seksipilnije nego ranije. Sa ovom bojom kose moje svetle oči su došle do izražaja - kaže Katarina koja je pre nego što je donela odluku o drastičnoj promeni potražila savet i od svog dečka Branislava.

- Bane ne voli previše da se meša u moj posao i u to kako ću izgledati, ali naravno da sam se konsultovala sa njim i dopala mu se ta ideja. Kad me je video sa novom bojom kose, samo je rekao vau, nevažno mu je da li sam plava, crna, crvena ili pink, on zna da se moj karakter nikada neće promeniti i da ću uvek biti ista Kaća.

Par koji je svoju vezu započeo pred milionskim auditorijemom uživa u svojoj ljubavi. Kada su shvatili da su njihove emocije jake i da je došao trenutak da svoju vezu podignu na viši nivo, započeli su zajednički život. Na granici Novog Beograda i Zemuna pronašli su idealan prostor u kojem najviše vole da provode slobodno vreme.
- Iznajmili smo stan i započeli zajednički život. Ima tome nekoliko meseci, ali nismo javno pričali na tu temu jer hoćemo da sačuvamo svoj mir. Pokušavala sam da skrenem pažnju na sebe i svoju karijeru, ali se svaka priča opet svodila na nas dvoje. To je počelo da mi smeta jer sam na prvom mestu pevačica pa tek onda devojka koja je pronašla idealnu polovinu. Nama je lepo u vezi i nema potrebe da se kao par eksponiramo u medijima - priča Katarina koja se na nekoliko dana odvojila od svoje voljene osobe i otputovala u rodni Leskovac u posetu svojim roditeljima.

Zbog brojnih obaveza Katarina ne odlazi često u Leskovac, tako da je više meseci prošlo od njenog poslednjeg odlaska, ali čim je našla nekoliko slobodnih dana, otišla je u roditeljski dom. Da bi se u potpunosti posvetila majci i ocu otputovala je sama.
- Teško mi pada razdvojenost od roditelja. Mnogo sam ih se uželela i drago mi je što smo se videli posle duže vremena. Kod roditelja se najlepše odmorim. Inače, i njima se dopao moj promenjeni izgled, mada je mami malo žao jer stalno govori da sam njena plava devojčica - kaže na kraju Katarina.

Piše: Sandra A. Rilak 

2 коментара:

  1. To je nasa Kaca prirodna spontana u svemu novi imidz je vise nego savrsen bila ona i zelena mi cemo je voleti Bravo Kaca sto nalazis vremena i za svoje roditelje Tako mlada a uspesna to se zove uspeh Jedva cekamo novi singl

    ОдговориИзбриши
  2. Bravo Kaća za svaki tvoj potez koji si do sada uradila mene zaista oduševljava.Promena je fascinantna, sve pohvale za tebe i naravno tvoju ljubav koja ti je verovatno najveća podrška.Samo napred i srećno.

    ОдговориИзбриши