21. 12. 2011.

Novogodišnji intervju za FOLK PORTAL!!!



Vaši fanovi u nekoliko naših anketa tražili su intervju sa vama. Kako bi opisali vaše fanove? Kako komunicirate s njima?
- Moji fanovi su posebni, sada to mogu da tvrdim. Uvek su uz mene u svim razdobljima mog života i ja samo mogu da budem srećna što ih imam. Oni mi daju vetar u leđa i zbog njih ću se truditi da moja karijera ide samo uzlaznom putanjom. Oni vole mene, ja volim njih - ljubav u inat nek' živi...

Na što ste potrošili novac sa 'Farme'?
- Novac sa Farme još nisam potrošila. Planiram da kupim stan u Beogradu i sad kad je taj novac na mom računu, pozabaviću se detaljnije razgledanjem nekretnina. No, neću žuriti, volela bih da pronađem lep, funkcionalan stan na Novom Beogradu.
Da li vam je bilo teško na farmi, odvojenost od civilizacije?
- Naravno, to su bili specifični uslovi i svako ko se nađe u takvoj situaciji zna o čemu pričam. Sama izolacija od spoljašnjeg sveta, nemogućnost normalne komunikacije jer su kamere svuda okolo... Smatram da sam se kao mlada devojka vrlo dobro snašla. Trudila sam se da mi tamo ide dan za danom, da ne mislim previše unapred. Pokušala sam da budem onakva kakva sam inače, vesela, pozitivna devojka i da na mene previše ne utiču svi događaji tamo. Nisam imala potrebu da glumim i tu moju iskrenosti ljudi su prepoznali.

Bi li sudjelovali na još nekom reality showu?
- Mislim da ne bih više. Dosta mi je izolacije za ceo život (smijeh). Meni je 'Farma' donela samo lepe stvari, od pobede do svega nakon nje, ali kad sada pomislim na bilo koju vrstu izolacije, kažem sebi: Ne, Kaća, ne više....Uostalom, sada mi je karijera na prvom mestu i želim njoj makimalno da se posvetim.

Jeste li nastavili druženje sa nekime od farmera?
- Naravno, sa ljudima sa kojima sam na 'Farmi' bila bliska, nastavila sam druženje i van reality-a. Možda ne bismo imali priliku da se toliko upoznamo da nije bilo te izolacije ali sada sam srećna što ih imam uz sebe.

Jeste li sudjelovali na nekim festivalima kao dijete? Da li ste osvajali neke nagrade na natjecanjima pjevanja?
- Još od malih nogu sam želela da se bavim pevanjem. U rodnom Leskovcu sam bila aktivan član pevačke i igračke sekcije KUD-a Lemind još sa svojih 7 godina. No, trenutak kad su ljudi počeli da me prepoznaju jeste učešće na takmičenju 'Zvezda Granda' na kojem sam se pojavila kao petnaestogodišnja devojčica. Od tada je sve krenulo na gore.
Kako se odlučili početi baviti ovim poslom? Da li je vaša obitelj bila protiv?
- Za sve odluke u životu imala sam podršku mojih roditelja. Uvek su bili tu za mene da me podrže i pravilno usmere jedino što mi je zao, jeste to što sam zbog prirode posla vrlo rano napustila roditeljski dom. Svaku priliku kad sam slobodna koristim da odem do mojiih u Leskovac i onda je to praznik i za njih i za mene.

Planirate li album u skorije vrijeme?
- Što se albuma tiče, nisam bas sigurna. No, nikad ne reći nikad. Ono što planiram jeste novi singl kojim bih obradovala i sebe i ljude koji me vole. Biće to nešto potpuno drugačije i neočekivano od mene, ali da ne pričam mnogo...

Što smatrate svojim najvećim uspjehom?
- Svojim najvećim uspehom smatram to sto sam ostala ista, ona Katarina koja je krenula iz Leskovca i kojoj su na prvom mestu ljubav, poštovanje, iskrenost. Za svakog pevača je najveća sreća kad ga vole i poštuju njegovi fanovi, a ja tu sreću, hvala Bogu, imam. I na njih sam ponosna, jednako kao i oni na mene.

Koja je najgora laž koju ste pročitali o sebi?
- Takve stvari su odavno prestale da me dotiču. Ne mogu reći da me neke stvari ne pogode kada ih pročitam, a nemaju veze sa istinom, ali vremenom sam naučila da to ne primam k' srcu.

Što misliš o iznošenju 'prljavog rublja' u javnost mnogih pjevačica i pjevača?
- Ne mislim o tome. Svako od mojih kolega ima pravo da radi šta hoće, a ja nemam komentar na to.

Kajete li se što ste se počeli baviti pjevanjem i samim time kročili na estradu?
- Ne, naravno da ne. Pevam od kad znam za sebe i uživam u tome što radim.

Vaše mišljenje o 'Grandovoj sceni'?
- Ja sam delom "Grandove scene" pa mi je teško da budem objektivna. Uglavnom, ja kao deo 'Zvezda Granda' i sve moje kolege smo na toj sceni doživeli svoju prvu promociju i svi lepi trenutci su vezani za tu scenu. 'Grand' je velika izdavačka kuća i mnogo pevača je u njoj što je svakako za respect.

Jesu li na vašim nastupima većinom žene ili muškarci?
- Na mojim nastupima ima podjednako i žena i muskaraca. Ali je istina da žene "jače" reaguju na moje pesme, jer su one emotivne i govore o ljubavi, a mi žene smo tu najtanje.

Jeste li sami odlučili promijeniti styling ili na nečij nagovor?
- Sama sam odlučila, ali mi je mišljenje dragih ljudi bilo veoma važno. Kako su me svi oni podržali - nije bilo dileme. Volim da eksperimentišem i da menjam nešto na sebi, a kako čujem samo pozitivne komentare, izgleda da se i drugima dopada.

Tko ti je najveća podrška, a tko kritičar?
- Moja podrška su mi uvek dragi ljudi: roditelji, momak, prijatelji, moji fanovi...a kritičari, pa njih i ne čujem...

Nedavno je bivša Banetova djevojka Adela Ćehović radila intervju sa vama i Banetom. Kakav je osjećaj bio sjediti pored Banetove bivše i razgovarati opušteno s njom?
- Sasvim normalan osećaj, čak šta više opušteno. Vrlo sam svesna šta je prošlost, a šta sadašnjost tako da nemam uopšte problem te vrste. Ugostili smo Adelu u našem domu i proveli par sati u ugodnom ćaskanju

Bi ste li ikad oprostili prevaru?
- Ne bih...posle prevare više ništa nije isto pa ne bih pristala na takav odnos.

Izjavili ste da bi ste željeli troje djece. Što kaže Bane?
- Haha pa ja se valjda pitam....(salim se malo), za Baneta je troje dece minimum, tako da ćemo se lako dogovoriti kad za to dođe vreme.

Da li je vaš ljubavni status išao stepenicu više?
- Moj ljubavni status svaki dan ide stepenicu više i to me čini srećnom. Meni je "Farma" osim novca donijela i emotivnu ispunjenost koja i dalje traje na našu veliku radost.

Najzgodniji muškarac u Srbiji, osim Baneta?
- Ne smem da kazem. Bane i samo Bane (smijeh)

Biste li se fotografirali goli za neki muški časopis?
- Ne bih, jer to prosto nisam ja.

Da niste pjevačica bili bi ste?
- Oduvek mi je želja bila da budem pevačica, tako da sam svoje snove ostvarila. A kako sam završila medicinsku školu, verovatno bi mi neko alternativno zanimanje bilo zdravstvo. Ali, ne razmišljam o tome, srećna sam što radim posao koji volim i što mi on obezbeđuje egzistenciju. Ne bih mogla više da tražim.

Plastične operacije?
- Što da ne, nemam ništa protiv. Ukoliko je plastična operacija uslov da se žena oseća lepom i poželjnom onda sam za. Možda se i sama jednog dana odlučim za neku od njih, za sada, hvala Bogu, nije mi potrebna.

Estradni uzor?
- Sve svoje kolege i koleginice izuzetno cenim, ali nekog posebnog uzora nemam. Volela bih sopstvenu karijeru, sa ličnim pečatom i njoj se nadam.

Seka Aleksić ili Jelena Karleuša?
- Ne bih da se opredeljujem. Obe su posebne na svoj način i svaka ima svoju publiku. Ja volim i rado pevam pesme i jedne i druge.

Poroci?
- Do skoro cigarete, sada ih sve ređe uzimam. Nastojim da se rešim tog mog jedinog poroka. Jedinog ako vam ja kažem, a druge nemojte ni pitati (smijeh). Ja sam devojka bez mana!
Novogodisnja noc-radno ili odmaranje?
- Ove godine - radno. Nastupam u Švedskoj (Stockholm) i već unapred se radujem odličnom provodu.

Novogodišnja želja za sebe?
- E,sad ste me zatekli sa ovim pitanjem. Obično želim za druge..a za sebe..evo neka to bude nešto u znaku moje karijere, dobar singl, možda više njih. Uspeh na tom polju mi je sada najvažniji i volela bih da ove godine idem bar stepenik gore u karijeri. Također želim svim ljudima pre svega zdravlje, sreću, zadovoljstvo...neka Nova godina svima donese nešto novo i lepo, a sačuva ono što bismo zadržali iz stare godine. Voli vas sve vaša Kaća!
Izvor FOLK PORTAL

3 коментара:

  1. lutka,kako da je ne volis,kada je tako iskrena.

    ОдговориИзбриши
  2. Medena do bola ,obozavm te jer si prvenstveno iskrena,savrseno pevas.zelim ti svu srecu ovog sveta i mnogo mnogo hitova a naravno i srecu sa Banetom .

    ОдговориИзбриши
  3. Divan intervju! Katarina, iskrena, duhovita!

    ОдговориИзбриши