29. 8. 2011.

SVET INTERVJU, 29.8.2011.


Ako se neko ovajdio od raznih takmičenja,onda je to Katarina Živković! Em je postala zvezda "Granda",em je pobedila na Farmi.U pomenutom rijalitiju osvojila je srce Baneta Jankovića,s kojim je,uprkos tračevima o njegovim neverstvima, još uvek u vezi. Neki bi rekli - idealan život. Ali nije baš sve kao što izgleda. Jer Kaća i dalje živi kao podstanar i šljaka svakog vikenda. Neradne dane "troši" sa svojim dragim i nada se ostatku novca od pobede na Farmi, koji, kako nam je sama rekla, još uvek nije dobila.
"Uplatili su mi deo para, a ostatak će najverovatnije u septembru", raspoloženo počinje priču Grandova pevačica.

Ne deluješ nervozno zbog toga što još nisi isplaćena?
Pa i nisam nervozna. Imam dovoljno novca, ne oskudevam ni u čemu. Nisam dizala bune i pretila tužbama jer imam poverenja u ljude sa "Pinka".


Sa Banetom si letovala na Tenerifama. Ko je finansirao tu egzotiku?
Totalno je nebitno ko plaća letovanje, ručak, piće...Neukusno je i glupo pričati o tome. Ali, ako te baš zanima, Bane i ja delimo sve troškove, pošto vidim da insinuiraš da mi je dečko muška sponzoruša.

Čime se Bane bavi?
Sve što te zanima o njegovom poslu, izvoli pa ga pitaj. Broj imaš...

Ti ne znaš šta on radi?
Nisam kompetentna da pričam o tome, a sve i da jesam - neću. Mogu da pričam samo o sebi i svom poslu.

Dobro, pričaćemo o tebi. Jesi li nastupala tokom leta?
Imala sam više koncerata u Srbiji i inostranstvu nego na moru, ali sam, osim putovanja na Tenerife,uspela da skoknem i do Budve. Mada, na Tenerifama sam snimala spot, tako da se to i ne smatra klasičnim odmorom.

Ako si na Tenerifama snimala spot, ti si onda u ozbiljnoj lovi.
Ne mogu da pričam o tome ko mi je radio spot. Ispoštovaću želju reditelja da ne otkrijem njegov identitet. Čovek ne želi da se zna da mi je radio spot, pa će tako i ostati.

Kako god. Nego, dok ste vi bili tamo, ovde se pisalo da ste se verili.
Koliko ja znam, nismo.

Koliko ti znaš?!
Možda i jesmo, nemam pojma. Neka bude da nismo. Fora je u tome što Bane voli da mi ugađa i da mi poklanja svakakve sitnice, pa mi je poklonio i prsten.

I, na kom prstu ga nosiš?
Kako kad. A pravo da ti kažem, nemam pojma na kom prstu stoji verenički.

Da li te je Bane pitao da se udaš za njega?
Još uvek nije.

Onda ipak nista vereni...
Eto vidiš, lepo sam ti rekla.

A razgovarate li na temu braka?
I ne baš. Ne znam ni koliko smo zajedno, a kažu da ako ti u vezi vreme leti, kao što je slučaj sa mnom i Banetom, onda je to super.

Nerviraju li te novinski natpisi o Banetovim prevarama?
Ne.

Jesi li bar ustanovila da li ti je bio neveran?
Bio je isto koliko i ja. Tako kažu novine. Čudo jedno koliko stvari o sebi može čovek da sazna iz štampe.

Dečko ti je pre nekoliko meseci dobio žestoke batine. Priča se da su ga tukli jer je muvao tudju devojku...
To je veoma osetljiva tema i velika neprijatnost i za njega i za mene. Što je bilo bilo je, prošlo je, zaboravilo se...Ne bih sada o tome kako ne bih uznemiravala duhove prošlosti.  

Nego, jesi li se pomirila sa Gogom Sekulić?
Sukoba sa Gogom nije ni bilo. To je toliko naduvano i iskonstruisano, da nemam reči. Bane i ja smo je sreli u gradu, pozdravili smo se i nekome je palo na pamet da napiše kako sam se ja naljutila jer je on nju zagrlio i poljubio. To je nevidjena glupost. Ona mu je drugarica, poznaje je mnogo duže nego ja, tako da ne vidim ništa loše u tome. Kada bih se ljutila zbog takvih stvari, bila bih debil.

Bane baš ima mnogo drugarica,rekao bih...
Isto koliko ja imam drugova.

Pa nije to isto, on važi za zavodnika.
Eto, ja sam presrećna sto pored sebe imam zavodnika.

Jesi li čula priče da je Bane naklonjen istom polu? Čitao sam o tome na nekim internet blogovima.
Da li zaista misliš da sam ja neko ko bi bio sa pederom?! Nemoj da se vredjamo, molim te. Ta priča je smešna.

Znači, zadovoljna si njegovim umećem u krevetu?
Prezadovoljna!

Nije se ugasila strast karakteristična za početal zabavljanja?
Ne. Mogu ti reći da je, za divno čudo, strast iz dana u dan sve veća i veća. Jednostavno, ja sam devojka koja nije dosadna i koja zna da zadrži svog muškarca pored sebe. Kad god se nadjemo, poželimo se jedno drugog i onda pršti na sve strane!

Nakon što si izašla sa "Farme" objavila si dva singla, ali nešto nemam osećaj da su postigli veliki uspeh.
Ne bih se složila sa tobom. Pesma "Ko me zna" veliki je hit, a ova druga, "Ljubav", još nije zaživela, jer sam je samo jednom pevala u "Grandu", ali na "Jutjubu" ima već 150 000 pregleda. Od septembra ću se baviti promocijom tog singla, a kao što sam ti rekla, snimila sam i spot.

Čuo sam komentare da vas je Milena Ćeranić potukla sa hitom "Dvadesete gazim" iako više nije u "Grandu"?
Svaka joj čast, ima super pesmu, koju rado pevam na svojim nastupima.

Neretko hvališ Jelenu Karleušu, a poznato je kakav odnos ona ima sa Sašom Popovićem. Zamera li ti direktor na simpatijama koje gajiš prema njoj?
Svašta! Ne znam zašto bi mi zamerao.

Pa njih dvoje su u žestokom sukobu.
Lepo si rekao, njih dvoje imaju sukob. To je samo njihova stvar. To što ja nju volim, poštujem i obožavam njene pesme ne ugrožava ni Sašu Popovića ni "Grand" produkciju. Na kraju krajeva, čovek ima mnogo pametnijih stvari kojime se, pretpostavljam, bavi.

Kao,na primer, kako da plati sve cehove koje ti napraviš po gradu i stavljaš na njegov račun.
(smeh) Ne znam samo ko može da pomisli da bi Popović prelazio preko takvog bahatog ponašanja. Da je to istina, verujem da bi me izbacio iz "Granda" kao kofer!

21 коментар:

  1. Iskreno mislim da je opet pola stvari u ovaj intervju dodato ne znam samo kada ce prestati to bahato ponasanje novinara pa imaju li javne licnosti pravo na svoj zivot i legitimno pravo na istinite izjave, a ne izmisljaju tekstove tipa zavrsila u bolnici i Bane bio sa njom a ja sam bila na nastupu i znam da je bila sama sa menazderom

    ОдговориИзбриши
  2. Novinar bi morao kod Kace na dopunski cas,na temu: "Kako doskociti sagovorniku i postaviti mu pitanje na koje nema odgovor"

    ОдговориИзбриши
  3. Ma to je kale, svaka čast devojko,obožavam je.

    ОдговориИзбриши
  4. sve pohvale za kacinu visprenost i snalazljivost na odgovorima,,,a za milicu odgovor Bane je bio sa njom na nastupu ali nije bio sa njom u lokalu zog medija da se pogresno ne protumaci...kissss

    ОдговориИзбриши
  5. PITANJA KAO I SAM INTERVIJU JE BIO KRAJNJE MALICIOZAN.KAĆA ME JE ODUŠEVILA SVOJOM VISPRENOŠĆU I NAČINOM NA KOJI JE DOSKOČILA OVOM NOVINARU.BRAVO,DEVOJKO! A VI NOVINARI SAMO NASTAVITE DA PIŠETE SA ŠTO VEĆOM SLIKOM,KISSS.

    ОдговориИзбриши
  6. Savrseni odgovori na vrlo maliciozna pitanja. Slika jedna od mojih omiljenijih.

    ОдговориИзбриши
  7. MA NEKA PISU LJUDI OD TOGA ZIVE VAZNO JE DA JE VREDNAKOMENTARA,SVE DOK JE U ZIZI DOBRO JE.VAZNO JE DA SEVOLE

    ОдговориИзбриши
  8. Procitala sam danasnji intervju (29.08.2011.) u Svetu i kao uvek se smejala naglas. Posto sam trenutno sama, pomislice komsije da sam poludela. Katarina, divna si! Odgovori kratki, jasni, mudri i fantasticno duhoviti. Ostani takva, odgovori neka budu uvek jasni da, novinari ne bi mogli da manipulisu. SRECNO!!!

    ОдговориИзбриши
  9. Bravo Katarina,

    Fantasticno si odgovorila na sva pitanja novinara, koja su bila jako provokativna. Kaca uzivaj sa svojim Banetom, prelep ste par, pametni, kulturni i pre svega sviji. Uocavam vidan napredak u Vasoj komunikaciji sa novinarima,imate mnogo vise samopouzdanja, intrigantni ste, harizmaticni i fotogenicni.Radite i dalje na sebi i svom obrazovanju. Divni ste i zato Vas sve vise i vise vole Vasi fanovi i nepoznati ljudi.
    Pozdrav za oboje i Vase divne roditelje.

    ОдговориИзбриши
  10. Kaca, kupi stan i svima zapusi usta!

    ОдговориИзбриши
  11. Bravo Kaca.Kako vreme prolazi tvoje izjave za novine su sve konkretnije i sigurnije.Na lep nacin znas da izbegnes da odgovoris,na ono sto neces da kazes.

    ОдговориИзбриши
  12. Pitanja su katastrofa,slike prelepe.Kaca, kupi stan,da vidimo sta ce onda da kazu i novinari i ostali dusebriznici.

    ОдговориИзбриши
  13. Kaca ne obracaj paznju na provokacije.Svaka ti je na mestu.

    ОдговориИзбриши
  14. KACA SLIKE SU MNOGO LEPE,JAKO STE FOTOGENICNI,A ODGOVORI NA NOVINARSKA PITANJA SU KONKRETNI SAMO TAKO NASTAVI. JA TI ZELIM SVE NAJBOLJE I DA STO PRE KUPIS STAN JER TO JE VRLO BITNA STVAR U ZIVOTU TO ZNAM IZ ISKUSTVA POSTO SAM BILA POSTANAR 20 GOD.

    ОдговориИзбриши
  15. PRVENSTVENO ZELIM DA POHVALIM ADMINKE NA FENOMENALNOM BLOGU,MOGU RECI A STE VI NAJBOLJA I NAJPROFESIONALNIJA GRUPA ADMINKI ! SVE RADITE SAVRSENO BEZ I JEDNE MANE!

    ZA KACU KOMENTARA NEMAM PROSTO JE SAVRSENA U SVAKOM POGLEDU.,MNOGO JE SAZRELA U POSLEDNJE VREME I MNOGO MI SE VISE DOPADA KAKO TAKVA! A ZA BANETA JEDNA MALA SUGESTIJA MALA PODRSKA ILI LEPA REC U JAVNOST O KACI NEBI BILA NA ODMET. SRDACAN POZDRAV.

    ОдговориИзбриши
  16. BRAVO KACA,KRATKO,JASNO I DIREKTNO BEZ UVIJANJA.TAKO CES IM ZAPUSITI USTA DA NE MOGU DA MANIPULISU TVOJIM ODGOVORIMA.KAD COVEK IMA SVOJ CILJ I ISKRENO I POSTENO STREMI KA NJEMU,UVEK STIGNE DO NJEGA.NIJE UVEK LAKO,ALI AKO JE COVEK ISPUNJEN I IMA PODRSKU UVEK ISTRAJE.TEBI I BANETU SVU SRECU I PUNO USPEHA U KARIJERI.

    ОдговориИзбриши
  17. KAĆA JE KAO ŠEĆER. BAŠ JE SLATKA I ORIGINALNA I POMALO DETINJASTA. ISKRENA , PRE SVEGA. ŽELIM NJOJ I BANETU SVU SREĆU.

    ОдговориИзбриши
  18. Bravo Kaca tako skromna iskrena a u isto vreme tako divlja i neukrotiva....volimo te

    ОдговориИзбриши
  19. E mnogima, pa i ovom novinaru Kacurak bi trebala da drzi casove lepog ponasanja. O kulturnim odgovorima da i ne pricam!

    ОдговориИзбриши