4. 8. 2011.

INTERVJU ZA MAGAZIN "STIL"


Prva si žena koja je trijumfovala u ovom rijalitiju, jesi li se nadala pobedi?
Nisam, mislila sam da ću na Farmi ostati nekoliko nedelja. Bila sam zaprepašćena kada su izgovorili moje ime, što se i videlo. Nisam znala da li da se smejem ili da plačem od sreće. Veoma sam srećna, i još jednom bih zahvalila svima koji su mi pružali podršku i glasali za mene.

Na šta ćeš potrošiti nagradu sa Farme?

Planiram da snimim prvi CD, kao i da kupim auto i stan.
Kako reaguješ na optužbe Marjana Rističevića da je tvoja pobeda nameštena?
Ko gubi ima prava da se ljuti. Za njega imam samo reči hvale, čak sam mislila da će on biti pobednik. Ipak, ne ljutim se što misli da je moja pobeda nameštena, Marjan je čovek koji je najviše radio, a obično su takvi pobeđivali do sada. Istina je da se nisam pretrgla oko posla na imanju koliko Marjan. Međutim, iako je on trebalo da pobedi, očigledno da su gledaoci drugačije presudili. Onaj ko mi zamera nešto na imanju neka se samo stavi u moju kožu, pa neka sudi.

Većina tvojih kolega komentariše da je sramota što si odnela pobedu?
To je njihovo legitimno pravo. Većini smeta moja pobeda, ali kada budu shvatili da je ovo bila igra, lakše će im biti. Nisam namerno htela da druge ljude sputavam na njihovom putu ka pobedi. Još jednom ću svim farmerima reći - Žao mi je što sam ja pobedila.

Kako komenatrišeš to što te nazivaju aljkavom i lenjom?

Svi smo bili igrači i takmičili se za nagradu, oni koji pričaju loše o meni verovatno su smatrali da će pobediti. Nisam ljuta ni na koga, mogu da budem ljuta samo na svoje prijatelje ako me iznevere. Niko me nije razočarao rečima ili postupcima, jer svako je ušao na Farmu s nekim svojim ciljem. Nisam zagledala ko radi, ko ne radi, nije me to zanimalo, ali zaista, ne interesuje me, da li je to taktika ili ne... Farmeri koji su me napadali činili su to na najpodmukliji način, jer nisu imali šta da mi zamere pa su izmišljali gluposti o mom, navodno, prljavom vešu, mojoj nehigijeni i ko zna šta sve ne. Te prljave gaće o kojima se toliko polemisalo nikada nisu postojale, a i ako jesu, nisu pripadale meni.
Sa kim od farmera ćeš se družiti i dalje?
Družiću se s Vesnom, Jasminom Anom, Evom, Banetom, Hasanom, Jelenom...

Jesi li ikada pomislila da bi mogla da ti se desi ljubav u rijalitiju?

Na Farmi mi se dogodila prava ljubav! Od samog početka sam prema Banetu imala iskrena osećanja, koja nisam želela da pokažem jer nisam bila sigurna šta on oseća. Milion puta sam ispala guska, jer je izolacija to od mene učinila. Bilo mi je teško što je drugima posvetio više vremena nego meni, a ja sam mu bila devojka. Sada smo to sve rešili.
Koliko se vaš odnos promenio od kako se Farma završila?
Mnogo! Banetu sada mogu da kažem šta god hoću, jasno i glasno, ne moram više da šapućem ili da se grizem za jezik. Sigurni smo u svoja osećanja i uživamo zajedno
.

Нема коментара:

Постави коментар